ثبت نام با تخفیف پنجاه درصدی برای جشنواره وب و موبایل ایران ادامه دارد

تخفیف زودهنگام جشنواره وب و موبایل ایران از اول مهرماه آغاز شده و به گفته روابط عمومی این مجموعه تا پایان آذرماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای شرکت در کنفرانس و اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران می‌توانند با تخفیف ۵۰ درصد ثبت نام کرده و از مزایای حضور در این کنفرانس بهره‌مند شوند.

ثبت نام با تخفیف پنجاه درصدی برای جشنواره وب و موبایل ایران ادامه دارد

تخفیف زودهنگام جشنواره وب و موبایل ایران از اول مهرماه آغاز شده و به گفته روابط عمومی این مجموعه تا پایان آذرماه ادامه دارد. علاقه‌مندان برای شرکت در کنفرانس و اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران می‌توانند با تخفیف 50 درصد ثبت نام کرده و از مزایای حضور در این کنفرانس بهره‌مند شوند.

گفتنیست همانند سال های گذشته اختتامیه در روزهای 25 و 26 بهمن ماه طی دو روز برگزار خواهد شد و در این دو روز علاوه بر معرفی برترین های سال و اهدای تندیس برگزیدگان ، کنفرانسی در قالب سخنرانی ها و پنل های ویژه و همینطور برگزاری کارگاه هایی به صورت جانبی برگزار میگردد.

امسال اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران متفاوت از سال های گذشته خواهد بود و تغییراتی در روند اجرا اعمال شده است.  از جمله این تغییرات میتوان به تمرکز اصلی اهدای تندیس ها در روز اول و تمرکز بر برگزاری کارگاه ها در روز دوم اشاره کرد. رونمایی از سخنرانان و پنلیست های اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران متعاقبا انجام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان