علاءالدین بروجردی خواستار ادامه فعالیت عظیم خودرو شد + فیلم

‎نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده برای هرکاری که نسبت به ایجاد حتی یک شغل در بروجرد اقدام کند از همه ظرفیت خود استفاده کرده و از آبروی خود نیز مایه خواهم گذاشت

‎نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده برای هرکاری که نسبت به ایجاد حتی یک شغل در بروجرد اقدام کند از همه ظرفیت خود استفاده کرده و از آبروی خود نیز مایه خواهم گذاشت.
‎علاءالدین بروجردی در گفت و گو با تاکید بر این که رزمندگان ما دیروز برای بازکردن معبر بر روی مین رفتنند و امروز ما باید برای حل مشکل از ابروی خود مایه بگذاریم، افزود: چند روز پیش از دستگیری رضا عظیمی مدیرعامل عظیم خودرو باخۤبر شدیم این در حالیست که مدیرعامل این واحد تولیدی، در حال تکمیل کارخانه خود در بروجرد است.
‎وی ادامه داد: این فعال صنعت به جرم پیش فروش خودرو بیش از میزان پیش بینی شده متهم است که بنده طی نامه نگاری هایی خواستار حل مشکل پیش فروش و بازگرداندن مبلغ اضافه شده ام چرا که این تولیدکننده هم اکنون در حال تولید خودرو در واحد تولیدی بروجرد است.
‎بروجردی با اشاره به تعهدات دیگر شرکت ها خواستار برخورد یکسان شد و گفت: هم اکنون حدود 200 نفر در این کارخانه در حال اشتغال هستند در این شرایط بسته شدن این واحد تولیدی هنر است؟ بنابراین ضمن احترام به قوه قضاییه و مبارزه جدی با فساد اداری، فساد سازمان یافته و قاچاق خواستار به کارگیری اقدام عقلانی در این زمینه هستیم تا مانع از هرگونه ناهنجاری شویم.
‎این نماینده مجلس با اشاره به مکاتبات انجام شده با رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در این نامه نگاری ها تاکید کردم که ایشان به متکفل صنعت کشور این کارخانه را دریابد و اجازه ندهد تا فعالان این کارخانه، بیکار شوند.
‎وی تاکید کرد: به طور قطع باید با خلاف مبارزه صورت گیرد اما نباید با اشتغال به گونه ای برخورد کنیم که حتی یک شغل هم از بین برود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان