ابراهیمی: پتانسیل قهرمانی در جام‌ملت‌ها را داریم

بازیکن تیم‌ملی معتقد است این تیم پتانسیل قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارد.

ابراهیمی: پتانسیل قهرمانی در جام‌ملت‌ها را داریم

به گزارش ایسنا، امید ابراهیمی در حاشیه آخرین حضور ملی‌پوشان در ایران پیش از جام‌ملت‌های ‌آسیا 2019 امارات اظهار کرد: از 3 تا 4 روز قبل بازیکنانی که زودتر آمدند تمرینات خوبی در تهران داشتند. الان هم با 21 نفر به قطر می‌رویم که امیدوارم تمرینات خوبی در این کشور داشته باشیم. قرار است دو، سه بازی دوستانه داریم و امیدوارم به خوبی آماده جام ملت‌ها شویم.

او افزود: بازی‌های سختی در جام‌ ملت‌ها خواهیم داشت. از طرفی انتظارات از تیم‌ ملی بالاست. در این که پتانسیل تیم ما قهرمانی در جام‌ملت‌ها است شکی نیست ولی کار سختی است و باید به شدت تلاش کنیم و تمرینات و بازی‌های خوبی داشته باشیم تا بتوانیم با تمرکز خوب عملکرد باکیفیتی در امارات داشته باشیم.

این بازیکن تیم‌ ملی در پاسخ به این سوال که آیا انتظارات بالا از تیم‌ملی باعث می‌شود که انگیزه آن‌ها بالاتر برود؟ گفت: مطمئنا انگیزه ما بالاتر می‌رود. ما بازیکنان و مربی حرفه‌یی داریم و سعی می‌کنیم با تمرکز لازم و چیزهایی که مربی تیم می‌خواهد، به این هدف می‌رسیم. البته کارمان سخت است ولی پتانسیل قهرمانی را داریم.

ابراهیمی درباره مصدومان لژیونر تیم‌ ملی در آستانه جام ملت‌ها بیان کرد: همه مصدومان بازیکنان خوبی هستند. البته من از شرایط آن‌ها با خبر نیستم اما زمانی که به قطر برویم آن‌ها را می‌بینیم. آن‌ها بازیکنان خیلی خوبی هستند و با وجود آن‌ها می‌توانیم بهتر عمل کنیم. ان‌شاءالله زودتر برگردند و به تیم‌ملی کمک کنند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که سخت‌ترین حریف ایران در جام‌ملت‌ها چه تیمی است؟ اظهار کرد: تیم‌های خوبی در آسیا حضور دارند. استرالیا، ژاپن، کره و عربستان کیفیت خوبی دارند. قطر و امارات هم تیم‌های خوبی در اختیار دارند. مطمئنا کار آسانی پیش رو نداریم اما با همتی که بازیکنان به کار می‌گیرند می‌توانیم قهرمان جام ملت‌ها شویم و مردم را خوش‌حال کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان