شرمنده آقای جلالی هستم ای کاش اینطوری نمی شد

شیخ ویسی: آلیسون هم دقیقا مثل من گل خورد

پیکان در هفته های پایانی نمایش برابر و حتی خوبی برابر حریفانش داشت اما هر بار اشتباهات فردی یا بدشانسی باعث شد این تیم شکست بخورد.

به گزارش" ورزش سه" وحید شیخ ویسی این فصل به پیکان آمد و از همان اولین هفته ها به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های لیگ هجدهم معرفی شد. اما در شش هفته پایانی نیم فصل اول و از هفته نهم پیکان شش شکست متوالی کسب کرد و به رده های پایین سقوط کرد. شیخ ویسی یکی از بازیکنانی بود که برخی از رسانه های گل های دریافتی پیکان را به اشتباهات او ربط می دادند. این دروازه بان درباره شرایط این روزهای پیکان گفت:« راستش از هیچکس خبر نداریم و نمی دانیم چه اتفاقی رخ داده است.» او افزود:« بالاخره فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و من هم مثل تمام بچه های تیم ناراحت هستم. من به شخصه خیلی ناراحت هستم که آقا مجید را از دست دادیم و ایشان را تا آخر فصل نداریم. متاسفانه شرایط طوری پیش رفت که نمی توانیم با آقا مجید و آقای مطهری باشیم.»


او افزود:« می دانید اگر آقای جلالی شخصیت متفاوتی داشت و از آن آدم های به اصطلاح شارلاتان بود آدم دلش نمی سوخت اما واقعا هم آقا مجید هم حمید خان مطهری و بقیه اعضای کادرفنی واقعا آدم های باشخصیتی و خوبی بودند و همین خب آدم را ناراحت می کند. من خودم شرمنده شان شدم که نتوانستم با عملکردم شرایط را طور دیگری رقم بزنم.»


او همچنین ادامه داد:« نمی دانم دیشب بازی را دیده اید یا نه، اما آلیسون دروازه بان لیورپول چه گلی از منچستر یونایتد خورد. دقیقا شبیه گلی بود که من خوردم. می خواهم بگویم برای همه دروازه بان های بزرگ دنیا هم رخ می دهد. هفته قبل هم ترشتگن و یا قبل از آن دخه آ گل هایی خوردند که شبیه همان گل هایی بود که من هم خوردم. برای همه پیش می آید برای من هم بدشانسی ام این بود که در این بازی ها اینگونه گل بخورم.»


دروازه بان باتجربه تیم پیکان در ادامه گفت:« من در این مدت اصلا مصاحبه نکردم اما اینهمه کلین شیت کردم خیلی کم به چشم آمد ولی گل هایی که خوردم حسابی اسمم را سر زبان ها انداخت. البته اصلا مهم نیست فوتبال همین است و من انتظار دیگری ندارم، خودم هم فکرش را نمی کردم که در بازی با نفت مسجد سلیمان چنین اشتباهی بکنم. »


شیخ ویسی همچنین گفت:« نمی دانم در بازی های اخیر چه اتفاقی افتاده بود که ما هر چه می زدیم گل نمی شد آن ها هر چه زدند می رفت توی دروازه ما.» دروازه بان پیکان درباره شرایط تیم و سرمربی آینده ادامه داد:« ما تابع باشگاه هستیم و هرکسی که بیاید خودمان را وفق می دهیم. باور کنید از این اتفاقاتی که برای آقای جلالی رخ داده خودمان هم ناراحت هستیم و ای کاش اینگونه نمی شد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان