احتمال حضور بازیگران خارجی در سریال موسی (ع)

جمال شورجه که کارگردانی سریال «موسی (ع)» را بر عهده دارد، از احتمال همکاری با بازیگران خارجی در این سریال الف ویژه تلویزیون خبر داد.

احتمال حضور بازیگران خارجی در سریال موسی (ع)

به گزارش ایسنا، جمال شورجه درباره‌ی ویژگی‌های بازیگر نقش «حضرت موسی(ع)» در این سریال تلویزیونی که مرحله پیش تولید آن از روز گذشته به صورت رسمی آغاز شد، اظهار کرد: بازیگر نقش حضرت موسی (ع) هنوز انتخاب نشده است، ولی قطعا با توجه به رونمایی رسمی از پیش‌تولید این سریال باید به صورت جدی در این باره فکر کنم. به طور کلی تا الان تصمیم بر این است که یک نابازیگر تئاتری که با معارف قرآنی آشنا هست را برای این نقش انتخاب کنم.

او همچنین درباره جلوه‌های ویژه این پروژه تلویزیونی، توضیح داد: جلوه‌های ویژه قطعا کار سختی خواهد بود. حدود 9 معجزه مهم در زندگی موسی بن عمران (ع) اتفاق می‌افتد که همه آنها را خداوند نازل می‌کند تا این پیامبر بتواند رسالتش را به پیش ببرد. طبیعتا نمایش این معجزه‌ها کار سختی است و امیدوارم بتوانیم در این مسیر از نیروهای ایرانی و داخلی که آشنا به جلوه‌های ویژه کامپیوتری هستند استفاده کنیم و قطعا چندین دفتر را زیر نظر یک مدیر در این پروژه دخیل خواهیم کرد.  

این کارگردان تلویزیونی درباره احتمال حضور بازیگران خارجی در این پروژه و بهرمندی از لوکیشن‌های کشورهای خارجی، گفت: احتمال اینکه بازیگر و لوکیشن خارجی برای این سریال داشته باشیم زیاد است. با توجه به اینکه رویکرد سازمان صداوسیما مبنی بر اینکه این سریال به صورت بین‌المللی و فرامرزی پخش شود، احتمال حضور بازیگران خارجی خیلی زیاد است. در همین راستا خودم نیز رایزنی‌هایی با برخی از بازیگران جهان عرب انجام داده‌ام.

شورجه ادامه داد: فعلا برای لوکیشن‌های خارجی پیش‌بینی خاصی ندارم، ولی چندین کشور همانند الجزایر که آخرین کارم را نیز در آنجا دادم و حتی پیشنهاد سرمایه‌گذاری در سریال «موسی (ع)» را نیز به من دادند، در نظر گرفته‌ام.

او درباره بازخوردهایی که در کشور الجزایر داشته است نیز بیان کرد:  هر جا که می‌رفتم، وقتی متوجه می‌شدند که دستی در تولید حضرت یوسف (ع) داشتم و قرار است حضرت موسی (ع) را نیز کارگردانی کنم، بسیار به ما لطف داشتند و مشتاق بودند که در این کار سهیم و شریک باشند و به طرق مختلف این علاقه‌مندی را نشان می‌دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان