درسی که دشمن از جنگ تحمیلی گرفت

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: تجربه ۸ ساله دفاع مقدس به دشمن اجازه حماقت نمی‌دهد زیرا گورستان شان در همان محل حماقتشان خواهد بود .

درسی که دشمن از جنگ تحمیلی گرفت

به گزارش ایسنا،‌ سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان درسومین نشست مجمع همدلی سراج استان گلستان برگزار شد بیان کرد: قطعا هر امت و طایفه‌ای را با عقبه  آن می‌شناسند و عقبه شما عزیزان با حضور 200 رزمنده و 70 جانباز و تقدیم 19 قهرمان بسیار درخشان است. مردمان این منطقه در مسیر واقعی انقلاب با همه  وجود قدم نهادند و افتخارشان این است که پیرو واقعی امام خود بوده و هستند و به آن افتخار می‌کنند.

وی افزود: شهدای ما از همه چیزشان برای اسلام و انقلاب محمدی(ص)گذشتند تا عزت ، شرف و بزرگی ملت ایران حفظ شود.  بازدارندگی و قدرت امروز جمهوری اسلامی را مرهون و مدیون شهدای گرانقدر هستیم.

سردار معروفی با بیان اینکه تجربه هشت ساله دفاع مقدس به دشمن اجازه حماقت نمی‌دهد توضیح داد: زیرا گورستان‌شان در همان محل حماقتشان خواهد بود. شهدا در دوران دفاع مقدس از حلال خود گذشتند تا جامعه ما امروز از حرامات چشم پوشی کنند تا فردای قیامت مدیون نباشند.

معروفی یکی از مولفه‌های بزرگ قدرت نرم ما را شهدا معرفی کرد و یاد آور شد: نباید مراسمات و یادواره‌های شهدا تبدیل به مراسمات ختم شود بلکه مراسمات شهدا را باید مراسم فتوحات انقلاب دانست و به فرموده ی امام ملتی که شهید دارد اسارت ندارد و این 19 شهید پیام امام(ره) هستند.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه همه ی ما به دنبال قربت الی الله هستیم اما شهدا به عندالله رسیدند یادآور شد: شهدا محور وحدت همه هستند و متعلق به یک خانواده یا یک طایفه و شهر و استان نیستند.

وی به موضوع موشکی هم اشاره‌ای کرد و یادآور شد: زمانی که پاسخ داعشی‌ها را با موشک دادیم همه حواس‌ها جمع شد به قدرت جمهوری اسلامی و تمام دنیا فهمید که این قدرت توسط رویش های انقلاب رخ داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان