تست شخصیت شناسی: چه تعداد اسب در تصویر می بینید؟

اولین تست شخصیت شناسی در سال ۱۹۲۰ به منطور کمک به انتخاب بهتر نیروهای نظامی اجرا شد اما امروزه این تست ها اهداف متفاوتی دارند از روانشناسی پزشکی گرفته تا مشاوره روابط.

تست شخصیت شناسی: چه تعداد اسب در تصویر می بینید؟

اولین تست شخصیت شناسی در سال 1920 به منطور کمک به انتخاب بهتر نیروهای نظامی اجرا شد اما امروزه این تست ها اهداف متفاوتی دارند از روانشناسی پزشکی گرفته تا مشاوره روابط.

در ادامه یکی از این تست ها آمده است که بسیار ساده و در عین حال سرگرم کننده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نگاهی به عکس بیندازید و به سوال پاسخ دهید.

 

تعداد اسب هایی که در تصویر زیر می بینید چند عدد است؟

 

تست شخصیت شناسی

گاهی اوقات نگاهی که به شرایط دارید روی تصمیم گیری تان تاثیر منفی دارد و گاهی اوقات بالعکس. در کل قوه ادراک بسیار مهم است و فرضیات، نیات و قضاوت ها کمک بزرگی به تصمیم گیری های مان می کنند و هر تصمیمی که ما انسان ها می گیریم روی شخصیت مان منعکس می شود.

 

1 اسب

 

تست شخصیت شناسی

اگر فقط یک اسب دیده اید زیاد هوشیار و دقیق نیستید و به همه چیز نگاه سطحی دارید. نگران چیزهای کوچک نیستید و از آن دسته افرادی هستید که خیلی زود تصمیم می گیرید. به اعتقاد شما همه ما آدم ها به یکدیگر مرتبط هستیم و هر چیزی بخشی از یک مجموعه بزرگ تر است به همین دلیل قدرت کارهای گروهی را به خوبی درک می کنید. به اتحاد معتقد هستید و این باعث شده به کارهای گروهی علاقه داشته باشید و مدیر خوبی بشوید و به ایده ها و نظریات دیگران گوش دهید و درباره آن ها فکر کنید.

هر چیزی را فراتر از مفهوم واقعی اش در ذهن تجسم می کنید و اگر بگویید که کاری موفقیت آمیز است حتما همینطورخواهد شد. به همه چیز نگاه متفاوتی دارید اما خود محور نیستید. درباره همه چیز اطلاعات دارید به همین دلیل کمتر کسی می تواند شما را مجبور به باور کردن چیزی که باور ندارید بکند. در مناظره ها شکست نمی خورید و به حرف دیگران کوچک ترین اهمیتی نمی دهید.

 

بین 5 تا 10 اسب

 

تست شخصیت شناسی

اگر بین 5 الی 10 اسب دیده اید در همه کارها جدی هستید و در هر موقعیتی سعی می کنید به بهترین شکل عمل کنید. شما کمال گرا و منطقی هستید و همیشه روی وظایف تان تمرکز می کنید. به ندرت در راه رسیدن به اهداف تان دچار مشکل می شوید. گاهی اوقات نامنظم هستید اما این مسئله هیچ تداخلی در شخصیت کمال گرای شما ندارد گاهی اوقات هم بد نیست نامنظم باشید.

دوست دارید همه چیز پیش بینی شده باشد به همین دلیل برای همه چیز برنامه ریزی می کنید. با تکرار هیچ مشکلی ندارید به خصوص وقتی می دانید با تکرار به هدف می رسید. اعتماد به نفس دارید  و به خودتان مطمئن هستید. چیزهایی که باعث شکست می شوند را دست کم می گیرید و به آن ها اجازه نمی دهید تاثیری در مسیر زندگی شما داشته باشند.

 

11 اسب یا بیشتر

 

تست شخصیت شناسی

اگر 11 اسب یا بیشتر دیده اید بسیار دقیق و هوشیار و جزئی نگر هستید. به راحتی به چیزهایی می رسید که برای دیگران سخت است. وقتی کاری به شما محول می شود سعی می کنید به بهترین شکل ممکن و با جزئیات دقیق آن را انجام دهید. اطمینان دارید که همیشه همه چیز طبق خواسته شما پیش می رود و همین باعث می شود گاهی اوقات از رقیبان عقب بمانید.

دوست دارید همه چیز را به روش علمی و بر طبق ساختارهای ثابت شده انجام دهید و همیشه به بهترین نتایج می رسید. کمال گرایی شما باعث شده است که گاهی اوقات نسبت به نتایج کارها احساس ناامنی کنید. پیشنهاد من به شما این است که گاهی اوقات به خودتان آرامش بدهید و هر چیزی را بیش از حد جدی نگیرید.

شما چه تعداد اسب در تصویر دیدید؟ آیا با نتایج تست موافق هستید؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان