ماهان شبکه ایرانیان

انتقاد شدید رؤسای اتحادیه‌ها از عملکرد شرکت‌های بیمه‌ای

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، یکی از مهمترین نکات در این بررسی حاکی از این بوده که شش اتحادیه آرایشگران، اغذیه‌فروشان، هتل‌ها و آپارتمان‌ها، عطاران و سقط‌فروشان، نان فانتزی و قفل و کلید تهران از نحوه ارایه خدمات شرکت بیمه ای  رضایت چندانی  نداشته اند.

درنتیجه، این عملکرد باعث شده تا اعضای برخی از اتحادیه‌ها تمایل چندانی به تمدید قرارداد خود در زمینه  بیمه تکمیل درمان نداشته باشند.

این بررسی نشان می‌دهد که عمده مشکلات اعضای اتحادیه‌ها ناشی از دیرکرد در پرداخت هزینه‌های بیمه‌تکمیل درمان  بوده است.

ازسوی دیگر تعداد کم بیمارستان‌های طرف قرارداد با شرکت‌های بیمه‌ای منجر به نارضایتی و ایجاد مشکلاتی برای خریداران محصولات بیمه‌ای شده است.

به نظر می رسد شرکت‌های بیمه‌ای باید یک بازنگری بر روی عملکرد خود در زمینه ارایه خدمات بیمه تکمیل درمان  داشته باشند، زیرا اعضای اتحادیه‌ها قشر عظیمی از جامعه را در برمی‌گیرند و این میزان از نارضایتی یک هشدار برای شرکت‌های بیمه‌ای به حساب می‌آید.

22

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان