احتمال عرضه آیپد مینی با قیمت کمتر از مدل‌های فعلی

اپل از سال ۲۰۱۵ عرضه آیپد مینی را متوقف کرده اما یک نشریه چینی از احتمال بازگشت این تبلت ها به خط تولید خبر داده است.

احتمال عرضه آیپد مینی با قیمت کمتر از مدل‌های فعلی

اپل از سال 2015 عرضه آیپد مینی را متوقف کرده اما یک نشریه چینی از احتمال بازگشت این تبلت ها به خط تولید خبر داده است.

بر اساس گزارش «چاینا بیزینس تایم» کمپانی کوپرتینویی تصمیم به تغییر استراتژی بازاریابی خود گرفته و به همین خاطر در نیمه اول سال 2019 یا به عبارتی تا اواخر بهار سال آینده آیپدی با قیمت ارازنتر از مدل های فعلی را روانه بازار خواهد کرد که از نمایشگر 7.9 بهره می برد.

علاوه بر این کوپرتینویی ها آیپد دیگری نیز با نمایشگر حداقل 10 اینچی در دست توسعه دارند که در نیمه دوم سال 2019 به بازار راه پیدا خواهد کرد. به گفته این نشریه آیپد 10 اینچی علی رغم عرضه در سال 2019 از آیپد پروهای فعلی با سایزهای 11 و 12.9 اینچی ارزانتر خواهد بود.  آیپد مینی

آخرین عضو این خانواده که بازار عرضه شد آیپد مینی 4 بود که 3 سال از عمر آن می گذرد و طبیعتا ارائه نسخه ای تازه‌نفس نظر بخشی از کاربران علاقمند به تبلت های میان رده را به خود جلب می کند.

ظاهرا دلیل این تصمیم استقبال کاربران از آیپد 9.7 اینچی سال 2017 بوده است. کمپانی کوپرتینویی برای کاهش هرچه بیشتر قیمت آیپد مینی به کاهش سایز اکتفا نکرده و تامین نمایشگرها را نیز به جای شرکت های ژاپنی به کمپانی BOE خواهد سپرد.

کمپانی چینی BOE یکی از بزرگترین مراکز تولید پنل های نمایش در جهان است و پیش از این با تولید پنل خمیده میت 20 پرو توانایی های خود در این زمینه را اثبات کرده است.

آیپد پرو علی رغم کارایی و قدرت پردازش فوق العاده با مشکلاتی نظیر خم شدن بدنه دست و پنجه نرم می کند. هرچند اپل سعی در عادی جلوه دادن این مساله دارد اما بعید نیست در مدل های مینی نیز شاهد تکرار آن باشیم.

 

تماشا کنید:‌ مایکروسافت در تبلیغ کریسمس بار دیگر آیپد را به سخره گرفت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان