ماهان شبکه ایرانیان

مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری:

احیای شورای فرهنگ ایثار و شهادت از اقدامات ماندگار دولت یازدهم است

مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت : احیای شورای فرهنگ ایثار و شهادت در کشور از اقدامات ماندگار دولت یازدهم در حوزه ایثارگران است.

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام پرویز ولی زاده در شورای اداری شهرستان بویراحمد افزود: تمامی رزمندگان با سابقه بالای 6ماه حضور در جبهه و جانبازان زیر 25 درصد براساس قانون جامع ایثارگران با اجرای برنامه ششم توسعه از پرداخت حداقل 30درصد شهریه دانشگاه ها معاف می شوند .

وی بیان کرد: تکلیف دولت به تامین منابع مالی برای اشتغال ایثارگران و ارائه تسهیلات مسکن به 50 هزار نفر از رزمندگان، ایثارگران و آزادگان نیز از دیگر مواد قانونی مندرج در قانون جامع خدمات ایثارگران است .

مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: قانون جامع خدمات ایثارگران در سال 90 تصویب و در سال 91 نیز به دولت ابلاغ شده که تا قبل از آغاز فعالیت دولت یازدهم عملیاتی نشده بود .

حجت الاسلام ولی زاده با اشاره به هم تراز بودن حقوق و مزایای جانبازان و رزمندگانی که از مسئولیت های قبلی خود به پست های پایین تر تنزل یافته اند، تصریح کرد: بر اساس قانون خدمات جامع ایثارگران پرداخت حقوق و مزایا مطابق با پست سازمانی سابق لحاظ خواهد شد .

وی ادامه داد: احیای شورای فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی استانهای کشور، پرداخت مطالبات معوق جامعه ایثارگران و سرکشی از خانواده های معزز شهدا و جانبازان از دیگر اقدامات ماندگار دولت یازدهم در حوزه ایثارگران است .

مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مسئولان اجرایی به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل و تکریم خانواده های شهدا و جانبازان اهتمتم ویژه ای دارند، عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 22 هزار سرکشی از خانواده های معزز شهدا در این استان انجام شده که 400 مورد آن با حضور استاندار بوده است .

حجت الاسلام ولی زاده با بیان اینکه با وجود خدمات برجسته و بی نظیر در بخش های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی طی دولت تدبیر و امید، اما اطلاع رسانی لازم در این راستا انجام نشده است، تاکید کرد: تا پیش از آغاز دولت یازدهم میزان ذخیره گندم در کشور کمتر از 18 روز بود اما هم اکنون به بیش از 700 روز رسیده و افزون بر سه میلیون تن نیز آماده صادرات است .

وی گفت: میزان صادرات نفتی که تا قبل از دولت یازدهم به کمتر 700 بشکه در روز کاهش یافته بود اکنون به حدود 2 میلیون بشکه در روز رسیده است .

مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد: برجام نتیجه رهنمودها و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب، تدبیر و ظرافت دولت و مذاکره کنندگان بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان