ماهان شبکه ایرانیان

معاون اجتماعی دادگستری کل استان البرز در گفت‌وگو با میزان عنوان کرد

برگزاری کارگاه آموزشی ۲۳ مهارت پیشگیری‌ رشدمدار برای ۱۱۰ مدرس

معاون اجتماعی دادگستری کل استان البرز گفت: کارگاه آموزشی مربیگری ۲۳ مهارت پیشگیری‌های رشد مدار ویژه مدرسان آموزش خانواده آموزش و پرورش البرز برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی 23 مهارت پیشگیری‌ رشدمدار برای 110 نفر مدرسمهدی جوهری معاون اجتماعی دادگستری کل استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از برگزاری کارگاه آموزشی مربیگری خبر داد و گفت: با هماهنگی به عمل آمده با اداره کل آموزش و پرورش استان البرز درخصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی مربیگری 23 مهارت پیشگیری رشد مدار ویژه مدرسان آموزش خانواده، تعداد 8 کارگاه آموزشی برای 110 نفر از مربیان مذکور برگزار شد.

وی گفت: در نواحی 1، 3 و 4 آموزش و پرورش شهرستان کرج هر کدام 2 کارگاه مربیگری با ظرفیت بیش از 30 نفر برگزار شد و در ناحیه 2 و همچنین آموزش و پرورش شهرستان‌های طالقان، اشتهارد، هشتگرد و نظرآباد 1 کارگاه آموزشی برگزار شد.

این مقام قضایی بیان کرد: در این کارگاه‌ها مربیان منتخب بیست و سه مهارت پیشگیری رشد مدار نحوه چگونگی ارائه و تدریس این مباحث به والدین دانش آموزان را فرا گرفتند.

جوهری با اشاره به اهداف برگزاری این دوره‌ها گفت: برگزاری این کارگاه‌ها برای والدین با هدف تقویت عوامل محافظتی و خنثی کردن عوامل خطر در رشد کودک، منجر به رشد اجتماعی مطلوب، خود کنترلی، رشد هیجانی و رشد تحصیلی کودکان می‌شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز به مباحث مطرح شده در این جلسات هم اشاره کرد و گفت: چگونگی افزایش آگاهی‌های والدین در زمینه مهارت‌های مربوط به بهبود روابط خانوادگی، تاثیر فن آوری‌های نوین و رسانه بر کودکان، عوامل رشد کودک و ... از مباحث مطرح شده در این کارگاه‌ها بود.

این مقام قضایی ادامه داد: آنچه در این کارگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت مواردی همچون آشنایی والدین با خصوصیات و مشکلات رشدی کودک و علل آن ها، یادگیری مهارت‌های لازم برای بهبود بهزیستی خود، یادگیری مهارت‌های لازم برای بهبود روابط خانوادگی، یادگیری مهارت‌های لازم برای بهبود رشد کودک و مهارت‌های خیرگزینی بود.

وی در پایان گفت: 110 نفر از مدرسان آموزش خانواده آموزش و پرورش استان البرز با مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی در این کارگاه شرکت کردند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان