سلبریتی‌هایی که به خواستگار نداشتن اعتراف کردند! +عکس

آخرین خبر: وقتی برنامه‌های تلویزیون از هنرمندی دعوت می‌کنند معمولا یک اصول معینی دارند و سوالات و پاسخ‌های حول محورهای مشخصی طرح می‌شود. اما بعضی از مواقع فضای سوالات و پاسخ هنرمندان تغییر می‌کند که حواشی زیادی را به و جود می‌آورد. از مصداق‌های این اتفاقات پیش‌بینی نشده ابراز تمایل برخی از بازیگران زن به ازدواج است حتی برخی از آنها صریحا اعلام می‌کنند که خواستگاری ندارند. در این مطلب نمونه‌هایی از این اتفاقات پیش‌بینی نشده در برنامه‌های تلویزیون آورده شده است.
نرگس محمدی: خواستگار ندارم!

سلبریتی‌هایی که به خواستگار نداشتن اعتراف کردند! +عکس

سوال معروف «عاشق شدی؟» مهران مدیری در برنامه دورهمی معمولا با پاسخ‌های جالبی از طرف هنرمندان بوده است. یکی از جواب‌های غیرمنتظره مربوط به نرگس محمدی بود.
این بازیگر در پاسخ سوال مدیری که چرا در سن 32 سالگی ازدواج نکرده است، چنین گفت: «تا سن 24 و 25 سالگی خواستگار داشتم، از 25 سالگی به بعد دیگر خواستگار نداشتم و به خصوص از وقتی وارد حرفه بازیگری شدم که دیگر اصلا خواستگار ندارم. فکر می‌کردم معروف شوم یک اتفاقی می‌افتد و یکی در خانه را می‌زند، اما باز هم کسی نیامد.»
نرگس محمدی مدتی بعد از این برنامه با علی اوجی ازدواج کرد و الان خوش و خرم با همسرش زندگی می‌کند.
سمانه پاکدل: نمی دانم چرا کسی نمی‌گیرد!

سمانه پاکدل نیز در پاسخ به سوال مدیری که تا به حال عاشق شدی؟ در حالی که خجالت کشید و سرش را پایین انداخت، گفت: از همان دوران کودکی و مهدکودک‌ام با لباس عروس کلاس می‌رفتم و از همان مهد‌کودک عاشق بودم. وی صراحتا اعلام کرد: نمی‌دانم چرا کسی نمی گیرد!
چند ماه قبل هم بخت سمانه پاکدل باز شد و با هادی کاظمی ازدواج کرد.‎
اعتراف خانم کمدین به نداشتن خواستگار!

مهسا ایرانیان در برنامه «وقتشه» اعرتاف کرد که خواستگار ندارد. وی در این برنامه گفت: «... شوهر پیدا نمیشه. من خواستگار ندارم، شاید معجزه شد...»
ویدئوی این مصاحبه را از اینجا مشاهده کنید.
سوژه شدن خواستگار نداشتن «پرستو صالحی»

پرستو صالحی نیز در مصاحبه‌ای به خواستگار نداشتنش اشاره کرد. وی گفت: «... ماها(بازیگران) خواستگار نداریم.... آقایون ایرانی فکر می‌کنن خانم‌های بازیگر، زن زندگی نیستند و این کاملا غلط است... اگه نگاه بکنن می‌بینند کسانی که زندگی می‌کنند خیلی هم بچه‌هاشون را دوست دارند... نمی‌دونم چه تصور غلطیه اما این جوری نیست... »

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان