تداوم هوای مطلوب در تهران

نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران نشانگر برقراری شرایط سالم در روز جاری (چهارشنبه) بوده و پیش بینی می شود شرایط مطلوب کیفی هوا تا روز پنجشنبه تداوم داشته باشد.

تداوم هوای مطلوب در تهران

به گزارش ایسنا، بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری (چهارشنبه 30 فروردین)، طی برخی ساعات وزش باد شدید (بزرگی بین 8 تا 10 متر بر ثانیه) از سمت نواحی غربی و بارش پراکنده انتظار می رود.

بر اساس این گزارش، به تدریج در روز پنجشنبه 31 فروردین، از میزان ناپایداری جوی کاسته شده و تنها در برخی ساعات وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متر بر ثانیه) پیش بینی می شود. همچنین این شرایط در روز جمعه کمابیش ادامه داشته و وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین 5 تا 8 متربرثانیه) طی برخی ساعات انتظار می رود.

همچنین پارامتر دما طی روزهای پایانی هفته افزایش جزئی خواهد یافت.

نتایج پیش بینی کیفیت هوا نشانگر برقراری شرایط سالم در روز جاری (چهارشنبه) بوده و پیش بینی می شود شرایط مطلوب کیفی هوا تا روز پنجشنبه تداوم داشته باشد.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفی هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز، 68 و در شرایط سالم بوده و هم اکنون نیز شاخص کیفی هوای تهران 51 و در شرایط سالم است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر