فروردین: همه هزینه‌های قشقایی گردن یک نفر است/ شیطنت‌های داوری در بازی‌ها تاثیرگذار بود

سرمربی قشقایی شیراز می‌گوید تمام مربی‌ها اذعان داشتند که تیم قشقایی، تیم کاملا فنی است و به لحاظ تاکتیکی در بازی‌ها تیم برتر میدان بوده است.

فروردین: همه هزینه‌های قشقایی گردن یک نفر است/ شیطنت‌های داوری در بازی‌ها تاثیرگذار بود

مهدی فروردین، سرمربی تیم قشقایی شیراز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم قشقایی در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته یک اظهار کرد: با توجه به پتانسیلی که داریم از جایگاه‌مان در جدول راضی نیستیم. اما با توجه به این که سال اول بود و یک تیمی با میانگین سنی 24  سال جمع شده، برای شروع عملکرد خوبی بود. اگرشانس با ما یار بود می‌توانستیم جزو سه تیم اول باشیم. در بازی‌های سخت ما پیروز میدان بودیم و بازی‌هایی که همه پیش‌بینی می‌کردند موفق باشیم، امتیاز لازم را بدست نیاوردیم. در کل نیم فصل اول اکثر تیم‌ها با هدف صعود به لیگ برتر پا به میدان گذاشتند. هیچ کس از قشقایی انتظار نداشت ولی از اول برنامه قشقایی برای صعود به لیگ برتر بود و این باور در کل مجموعه پی‌ریزی شده بود.

او ادامه داد: تیم قشقایی در شروع عملکرد خوبی نداشت و با تصمیم مدیرعامل دست به تغییر در کادر فنی زدند. بعد از آن چند بازی را با برد پشت سر گذاشتیم و جزو سه تیم اول رقابت‌ها شدیم. به مرور با جلو رفتن قشقایی، تیم‌ها جلوی ما هوشیارتر فوتبال بازی کردند. در بعضی از بازی‌هایی که قشقایی به لحاظ فنی تیم برتر بود، داوران یک مقدار شیطنت کردند.

فروردین در ادامه اظهار کرد: تیم ما تیم منسجم و خوبی است. در نیم فصل اول ما  جایگاه‌مان را در چهار تیم اول می‌دانستیم. اما اتفاقات بازی‌ها و استفاده نکردن از موقعیت‌ها باعث شد در بعضی از بازی‌ها امتیاز لازم را بدست نیاوریم. شما اگر یک آنالیزی انجام دهید می‌بیند که تیم ما از سرخ‌پوشان پاکدشت که الان در صدر جدول حضور دارد بیش‌تر موقعیت‌سازی کرده است. ولی چون پاکدشت بازیکنان بهتر و شش دانگی دارد توانست از موقعیت‌هایش استفاده بهتری داشته باشد. ما موقعیت‌های 80 درصدی‌مان را به علت نداشتن تمرکز و کم‌تجربگی گل نمی‌کردیم. هر چند بازی‌های بزرگی مثل گل‌ریحان البرز و سرخ‌پوشان پاکدشت را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. همین‌طور داربی شیراز را هم با برد پشت‌سر گذاشتیم. این‌ها امتیاز خوبی برای تیم جوان و نوپایی مثل تیم ماست.

وی افزود: ما به لحاظ نقطه نظرات فنی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. تمام مربی‌ها اذعان داشتند که تیم قشقایی، تیم کاملا فنی است و به لحاظ تاکتیکی در بازی‌ها تیم برتر میدان بوده است. در نیم فصل دوم با همان انسجام و همان اتحاد پا به میدان می‌گذاریم و با تمرکز بالاتر و تجربه  نیم فصل اول سعی می‌کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی قشقایی شیراز درباره شرایط آمادگی قشقایی شیراز برای نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: چهار روز است که تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم. روز سه‌شنبه بازی تدارکاتی داشتیم و تیم ما محک خوبی خورد. بازیکنان مد نظرمان قرار است تا در چند روز آینده دربارشان تصمیم گیری کنیم تا  تیم‌مان تقویت کنیم و با قدرت کامل پا به نیم‌فصل دوم بگذاریم.

او در پایان گفت: همه مجموعه متحد و آماده هستند اما مساله‌ای که وجود دارد این است که این تیم شخصی اداره می‌شود و نیاز به حمایت دارد. در این اوضاع اقتصادی امروز یک شخص بخواهد هزینه‌ تیمی که از آن انتظار زیادی می‌رود کار سختی به شمار می‌آید. امیدواریم هم مسوولان استان و آن‌هایی که دستی بر آتش دارند این تیم را حمایت کنند چون قشقایی این پتانسیل را دارد تا خودش را بین مدعیان لیگ نشان دهد این را هم در نیم فصل اول ثابت کردیم. جایگاه قشقایی بالاتر از این چیزی است که الان وجود دارد. امیدوارم همه نسبت به این موضوع دغدغه مشترک داشته باشند تا شاهد موفقیت روز افزون فوتبال فارس باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان