با هدف صیانت از حقوق عامه انجام شد

مهلت یک ماهه دادستان صومعه سرا به مدیریت توزیع برق برای جابجایی تیر‌های برق با همکاری شهرداری

میرحسینی گفت: به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات حادثه ساز و جلوگیری از ورود خسارت به شهروندان، مدیریت توزیع برق شهرستان صومعه سرا باید ظرف یک ماه نسبت به جابجایی تیر‌های برق با همکاری شهرداری اقدام کند.

آخر هفته///////مهلت یک ماهه دادستان صومعه سرا به مدیریت توزیع برق برای جابجایی تیر‌های برق با همکاری شهرداریمیرحسینی داستان صومعه‌سرا در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: با توجه به بازدید میدانی از سطح شهر و مشاهده تعداد زیادی ازتیر‌های برق در وسط معابر و کوچه‌ها که موجبات تصادفات جرحی و خسارتی و بعضاً فوتی را فراهم نموده است مقرر است جهت پیشگیری از وقوع تصادفات حادثه ساز، دستورجابجایی تیر‌های برق صادر شد.


وی ادامه داد: از آنجایی که حفظ حقوق عمومی و تعقیب متهمین و اقامه‌ی دعوی لازم از جهت حیثیت عمومی بر عهده‌ی دادستان می‌باشد، گزارشات اقدامات صورت گرفته به دادستانی اعلام شود.


دادستان صومعه سرا در پایان خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از ورود خسارت به شهروندان و زیباسازی چهره‌ی شهر مدیریت توزیع برق شهرستان صومعه سرا باید ظرف یک ماه نسبت به جابجایی تیر‌های برق با همکاری شهرداری اقدام کند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان