سریع‌ترین خودرو‌های سدان در سال ۲۰۱۸ را بشناسید! (قسمت اول)

این سدان‌های جذاب همچنین از برتری دیگری نیز برخوردارند‌: این خودرو‌ها فاقد آپشن رنگ بدنه‌ی آتشین نارنجی رنگ بوده و بیشتر آن‌ها به طور نامحسوسی با دیگر خودرو‌ها آمیخته می‌شوند

سریع‌ترین خودرو‌های سدان در سال 2018 را بشناسید! (قسمت اول)

در سال‌های اخیر شاهد رقابت روزافزون کمپانی‌های خودرو ساز در زمینه‌ی خودرو‌های سدان پرسرعت هستیم. این کمپانی‌ها اکنون مدل‌هایی را ارائه می‌دهند که سرعت فراوانی را در کنار فضایی مناسب، برای خانواده‌ها فراهم می‌کنند.

این سدان‌های جذاب همچنین از برتری دیگری نیز برخوردارند‌: این خودرو‌ها فاقد آپشن رنگ بدنه‌ی آتشین نارنجی رنگ بوده و بیشتر آن‌ها به طور نامحسوسی با دیگر خودرو‌ها آمیخته می‌شوند. بخش بزرگی از رانندگان از پتانسیل پرفورمنسی خودرو شما بی‌ خبر خواهند بود. در نتیجه عدم جلب توجه می‌تواند یک برتری تلقی شود. در ادامه‌ی این مطلب به بررسی 25 مدل سدان بسیار سریع که به وسیله‌ی آزمایشات شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت مورد سنجش قرار گرفته‌اند، می‌پردازیم. خبر خوب این است که رانندگی با تمامی این خودرو‌ها در اطراف شهر، صرف نظر از عملکردی که دارند قابل کنترل و آسان می‌باشد. با این وجود زمانیکه پدال گاز را فشار می‌دهید،‌ شما را به صندلی خود میخکوب می‌کنند. در حقیقت، این سدان‌های پرسرعت می‌توانند از قیمت بالایی نیز برخوردار باشند. با این حال برخی مدل‌ها دارای قیمتی مناسب برای بسیاری از خریداران خواهند بود. ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا دریابید که آِیا یکی از این مدل‌ها قادر خواهد بود تا تعریف دوباره‌ای از حمل و نقل سریع خانوادگی را به شما ارائه بدهد یا خیر. به یاد داشته باشید که امتیازات موجود در این وبسایت همزمان با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و نقد و بررسی‌های جدید متخصصین به طور مرتب به روز رسانی می‌شوند. بنابراین امتیازات و رتبه‌ بندی‌های ذکر شده در این مطلب ممکن است با آخرین اطلاعات موجود در نقد و بررسی‌های ما مطابقت نداشته باشند. به علاوه، اطلاعات ما در زمینه‌ی صفر تا صد این خودرو‌ها از نقد و بررسی‌های مشابه آنچه در رتبه بندی‌های ما وجود دارد، گرفته شده است. عمده‌ی این داده‌ها از وبسایت‌های Car and Driver، Motor Trend، و تولید کنندگان خودرو برداشت شده است:

25) کیا استینگِر GT 2018

صفر تا صد: 4٫4 ثانیه

خروجی قدرت: 365 اسب بخار

قیمت: 38٫350 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 9٫1

کیا استینگر کند‌ترین خودرو این کمپانی پرسرعت محسوب می‌شود. اما این خودرو در عین حال ارزان قیمت‌ترین مدل نیز محسوب می‌شود که همین موضوع باعث برتری این خودرو نسبت به مدل‌هایی با اختلاف قیمت ده‌ها هزار دلار شده است. با این حال همچنان می‌توانید به انتخاب ورژن‌های گران قیمت‌تر و مجهز‌تر GT1 و GT2 نیز بپردازید که این کار می‌تواند قیمت پایه‌ی خودرو را به 49٫200 دلار نیز رسانده اما این در حالیست که مدل دیفرانسیل عقب GT با قیمت 38٫350 دلاری خود پرفورمنسی مناسب را به وسیله‌ی موتور 3٫3 لیتری شش سیلندر توربو دو قلو خود در اختیار شما قرار خواهد داد. به علاوه، سواری دو دیفرانسیل نیز به عنوان یک‌ آپشن ارائه می‌گردد. با این وجود می‌بایست خود را برای راندمان سوخت نه چندان مناسب این خودرو آماده سازید. در مجموع پرفورمنس کلی کیا استینگر آن را به جایگاه برتر لیست خودرو‌های سایز کوچک لوکس سوق داده است.

21) بنتلی 2018 Flying Spur V8 S (مساوی)

صفر تا صد: 4٫3 ثانیه

خروجی قدرت: 521 اسب بخار

قیمت: 205٫000 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: نامشخص

خودرو‌های اندکی همانند بنتلی وجود دارند که حتی پیش از رسیدن به مقصد، اعلام کننده‌ی حضور شما باشند. این خودرو، بدون زرق و برق چندان به ظاهر میلیون‌ها دلار می‌ارزد. علاوه بر این، مدل Flying Spur نه تنها خودرویی پرسرعت است بلکه دارای عملکردی بدون دردسر نیز می‌باشد. این خودرو همچنین بهترین نمونه به لحاظ کیفیت، سرعت و یا قیمت به عنوان یک خودرو تجملاتی دست ساز به شمار می‌رود.

21) آئودی 2018 S5 Sportback (مساوی)

صفر تا صد: 4٫3 ثانیه

خروجی قدرت: 354 اسب بخار

قیمت: 54٫400 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 9٫1

کمپانی آئودی نیز در کنار برخی از رقبای خود، طراحی کوپه مانندی را به تعدادی از مدل‌های سدان خود بخشیده است. مدل S5 Sportback نمونه‌ی کاملی از این گرایش کمپانی آئودی به شمار می‌رود. این خودرو همچنین بسیاری از ویژگی‌های موجود در مدل پایه‌ی ارزان قیمت‌تر A5 Sportback را نیز به اشتراک می‌گذارد. با این حال پرفورمنس این خودرو به وسیله‌ی یک موتور شش سیلندر توربو شارژ با توان تولید 354 اسب بخار قدرت افزایش می‌یابد که عملکرد بی‌نظیری را نیز فراهم می‌کند. مجموعه‌ی کلی این خودرو جایی را در نزدیکی صدر رتبه بندی خودروهای سایز کوچک لوکس ما به خود اختصاص داده است.

21) آئودی 2018 S4 (مساوی)

صفر تا صد: 4٫3 ثانیه

خروجی قدرت: 354 اسب بخار

قیمت: 51٫400 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫9

آئودی S4 دارای موتور و صفر تا صد یکسانی با همتای گران قیمت‌تر خود یعنی آئودی S5 Sportback می‌باشد. با این حال آئودی S4 این پرفورمنس را در قالب یک بدنه‌ی سدان مرسوم‌تر ارائه می‌دهد. این خودرو همچنین از عملکردی مناسب در جاده برخوردار بوده و دارای اتاقی خیره کننده می‌باشد. از امکانات ایمنی پیش فرض در این خودرو می‌توان به دوربین دید عقب، برف پاک کن‌های حساس به باران، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، و سیستم تشخیص عابرین پیاده اشاره کرد. آئودی S4 در میان خودرو‌های سایز کوچک لوکس از رتبه‌ی بالایی نیز برخوردار است.

21) مازراتی کواتروپورته 2018 GTS (مساوی)

صفر تا صد: 4٫2 ثانیه

خروجی قدرت: 523 اسب بخار

قیمت: 137٫970 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: نامشخص

مازراتی کواتروپورته خصوصیات یک خودرو ایتالیایی را به ترکیب پرفورمنسی قابل اطمینان در می‌آورد. در حالیکه موتور شش سیلندر نیز به عنوان یک آپشن ارائه می‌گردد اما بهترین پرفورمنس به مدل GTS مجهز به موتور 3٫8 لیتری هشت سیلندر تعلق می‌گیرد. این موتور قدرت تولید شده را از طریق یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. همچنین اتاق در نظر گرفته شده برای این اتومبیل نیز مجلل توصیف شده که وجود چنین اتاقی با توجه به قیمت درخواستی دور از انتظار نخواهد بود. هندلینگ دقیق و شتاب سریع، اندازه و وزن کواتروپورته را زیر سوال می‌برند.

20) 2018 BMW M3

صفر تا صد: 4٫0 ثانیه

خروجی قدرت: 425 اسب بخار

قیمت: 66٫500 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫7

سری 3 کمپانی BMW ترکیب جذابی از دقت و چابکی در هندلینگ و سواری راحت را ارائه می‌دهد. ورژن M3 سواری قابل اطمینان، هندلینگی دقیق، و پرفورمنسی فوق العاده را به لطف وجود یک موتور 3٫0 لیتری شش سیلندر اینلاین توربو دوقلو بسیار قدرتمند‌تر در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد. پرفورمنس ذکر شده در اینجا نیازمند پکیج Competition 4750 دلاری می‌باشد که منجر به افزایش خروجی قدرت تا 444 اسب بخار شده و علاوه بر ارائه‌ی ضریب هدایت مستقیم‌تر، از سیستم سوسپانسیون Adaptive M نیز برخوردار می‌باشد.

19) 2018 Mercedes AMG C63 S (مساوی)

صفر تا صد:‌ 3٫9 ثانیه

خروجی قدرت: 503 اسب بخار

قیمت: 73٫700 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫4

برای تقریباً تمامی کسانی که به دنبال خرید یک خودرو سایز کوچک لوکس در بازار هستند مدل سدان کلاس C گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. با این حال برای آن دسته از علاقه مندان به پرفورمنس تنها یک مدل مرسدس بنز به نام AMG C63 S وجود دارد. این خودرو فضای داخلی لوکسی را در ترکیب با یک موتور قدرتمند هشت سیلندر دست ساز در می‌آورد. نتیجه‌ی استفاده از چنین موتور قدرتمندی، شتابی هیجان انگیز است. به علاوه، همانطور که انتظار می‌رود کمپانی مرسدس بنز برای مطابقت این خودرو با شتاب اضافه شده، شاسی آن را ارتقاء داده است.

18) آئودی 2018 S6 (مساوی)

صفر تا صد: 3٫9 ثانیه

خروجی قدرت: 450 اسب بخار

قیمت: 72٫875 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫8

آئودی A6 در بخش خودرو‌های سایز متوسط لوکس در میان بهترین مدل‌ها قرار گرفته است. این خودرو در کنار برخورداری از هندلینگی چشمگیر و فضای داخلی زیبا، دارای یک موتور هشت سیلندر توربو شارژ نیز می‌باشد. به علاوه برای بر آمدن از عهده قدرت تولیدی این موتور هشت سیلندر، هندلینگ فوق العاده، و سواری قابل اطمینان و در عین حال پایدار، شاسی این خودرو نیز ارتقاء یافته است.

15) 2018 Mercedes AMG CLA45 (مساوی)

صفر تا صد: 3٫8 ثانیه

خروجی قدرت: 375 اسب بخار

قیمت: 50٫400 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫8

در کمال تعجب دومین خودرو ارزان قیمت این لیست به کمپانی مرسدس بنز تعلق دارد. مرسدس AMG CLA45 به لطف یک موتور توربو شارژ چهار سیلندر دست ساز و پر صدا به چنین صفر تا صد سریعی دست یافته که قدرت تولید شده توسط این موتور از طریق یک سیستم انتقال قدرت هفت سرعت هوشیار به تمامی چهار چرخ این خودرو منتقل می‌گردد. با این حال، سواری سخت و فضای کم صندلی‌های پشتی این خودرو در ترکیب با سیستم اطلاعاتی سرگرمی سخت کاربرد باعث شده تا امتیاز و رتبه‌‌ی کلی این مدل در میان خودرو‌های سایز کوچک لوکس تنزل یابد.

15) کادیلاک ATS-V 2018 (مساوی)

صفر تا صد: 3٫8 ثانیه

خروجی قدرت: 464 اسب بخار

قیمت: 61٫595 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫8

مدل ATS-V با جایگزین ساختن یک موتور شش سیلندر به جای موتور پایه‌ی چهار سیلندر توربو شارژ و همچنین موتور میان رده‌ی شش سیلندر غیر توربو، از دینامیک سواری جذاب مدل ATS عادی نیز برخودار می‌باشد. این جایگزینی نتیجه‌ا‌ی چشمگیر نیز به دنبال داشته است. این خودرو از قدرتی فراوان برخوردار بوده و هندلینگ آن نیز با بهترین‌های اروپا برابری می‌کند. با این حال در صندلی پشتی و صندوق عقب ATS-V شاهد فضایی تنگ هستیم و سیستم اطلاعاتی سرگرمی به کار رفته در این خودرو را نیز می‌توان در بهترین حالت غیر عادی خواند. در صورتیکه قصد خرید یک ATS-V را دارید باید سریعاً دست به کار شوید چرا که کمپانی کادیلاک تولید مدل سدان ATS-V را بعد از مدل سال 2018 متوقف خواهد نمود.

15) کادیلاک 2018 CTS-V (مساوی)

صفر تا صد: 3٫8 ثانیه

خروجی قدرت: 640 اسب بخار

قیمت: 86٫495 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫5

کادیلاک CTS-V با برخورداری از قدرت یک موتور 6٫2 لیتری هشت سیلندر سوپر شارژ مسلماً‌ در جمع خودرو‌های پرسرعت جای می‌گیرد. این خودروی بسیار تنومند همچنین دارای هندلینگی است که به این خودرو کمک کرده تا پا به پای بهترین‌های اروپا و آسیا حرکت کند. علاوه بر این فضای داخلی این خودرو نیز به خوبی ساخته شده اما با این وجود ضعف‌هایی نیز در آن به چشم می‌خورد. این نقاط ضعف شامل فضای تنگ در صندلی‌های عقب، صندوق عقب کوچک برای کلاس خودروهای سدان سایز متوسط لوکس، و استفاده از برخی مواد بی‌کیفیت در ساخت اتاق این خودرو می‌شود. با این وجود کادیلاک CTS-V دارای جذابیت فراوانی برای خریدارانی که پرفورمنس خودرو در اولویت لیست خواسته‌های آن‌ها قرار دارد، خواهد بود.

14) جگوار 2018 XJR575

صفر تا صد: 3٫7 ثانیه

خروجی قدرت: 575 اسب بخار

قیمت: 123٫395 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫9

زیبایی، سرعت، و فضا مدت طولانی است که شعار کمپانی جگوار محسوب شده است. در مدل XJR575 مسلماً شاهد زیبایی و سرعت هستیم. جگوار XJR575 خودرویی قدرتمند و تنومند محسوب شده و رانندگی با آن بسیار رضایت بخش خواهد بود. با این حال فضای موجود در این خودرو در مقایسه با دیگر خودرو‌های سوپر لوکس بسیار اندک می‌باشد. این موضوع در کنار بکارگیری از مواد بی‌کیفیت و تکنولوژی نه چندان جالب در داخل اتاق، جایگاه این خودرو را در رتبه بندی خودرو‌های سوپر لوکس ما پایین آورده است.

13) آلفا رومئو جولیا کوادریفولیو 2018

صفر تا صد: 3٫6 ثانیه

خروجی قدرت: 505 اسب بخار

قیمت: 73٫700 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 9٫1

بهترین نسخه از مدل جولیا کمپانی ایتالیایی آلفا رومئو دارای هندلینگ چابک که بهترین در کلاس خود به شمار می‌رود بوده و فاکتوری مهم در صدر نشینی این خودرو در رتبه بندی خودرو‌های سایز کوچک لوکس ما به شمار می‌رود. با این حال هنگامیکه موتور چهار سیلندر توربو شارژ قدرتمند این خودرو با توان تولید 280 اسب بخار قدرت را با موتور شش سیلندر توربو دو قلو ساخت کمپانی فراری جایگزین کنیم و به منظور مدیریت قدرت اضافه شده،‌ سیستم سوسپانسیون و ترمز را نیز ارتقاء دهیم با یک سدان اسپورت در سطح جهانی مواجه خواهیم شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر