سفر نامجومطلق به ماهشهر

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر با بیان این که مجید نامجو مطلق یکی از گزینه‌های جدی سرمربیگری این تیم در لیگ دسته یک کشور است، گفت: البته هنوز با این مربی مذاکره نداشته‌ایم و نه توافقی صورت گرفته و نه قراردادی منعقد شده است.

سفر نامجومطلق به ماهشهر

داریوش گنجی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با تکذیب قطعی شدن همکاری این باشگاه با مجید نامجو مطلق، اظهار کرد: قرار است آقای مطلق به خوزستان سفر کند و سپس روز سه‌شنبه با او وارد مذاکره شویم. به هر حال هنوز هیچ مذاکره‌ای با ایشان نداشته‌ایم.

او بیان کرد: ممکن است پس از مذاکره، همکاری صورت بگیرد و این امکان نیز وجود دارد که به توافق هم نرسیم. به هر حال حتی توافق اولیه هم صورت نگرفته است، چه برسد به این که با نامجومطلق قرارداد بسته باشیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر گفت: نامجو مطلق فردی با شخصیت است و حتی فصل گذشته نیز برای هدایت تیم مدنظر ما بود ولی شرایط برای حضور او در ماهشهر فراهم نشد ولی باتوجه به شناختی که از او دارم شاید این دفعه دو طرف به خواسته‌های هم نزدیک شوند. در مجموع نه توافقی صورت گرفته و نه قراردادی منعقد شده است ولی او یکی از گزینه‌های جدی سرمربیگری تیم است که در هر صورت همه چیز برای همکاری بستگی به شرایط دو طرف دارد.

وی عنوان کرد: ما زمان نداریم و باید هر چه سریع‌تر سرمربی را انتخاب کنیم. تیم نیاز به تقویت دارد و اگر سرمربی جدید این موضوع را تشخیص دهد، باید باتوجه به این که فهرست‌مان پر است، چند بازیکن را رد و نفراتی را جایگزین کنیم. هم‌چنین یکی از بازیکنان ما در نیم فصل اول مصدوم شد که می‌توانیم به جای او نیز بازیکن جدید جذب کنیم. به هر حال همه چیز به نظر سرمربی جدید بستگی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان