ماهان شبکه ایرانیان

افت قیمت فولکس واگن پاسات در بازار آزاد؛ آلمانی با ارزش

این روزها شاهد افت قیمت بسیاری از خودروهای وارداتی در بازار آزاد هستیم. خودروهایی که در ماه های اخیر به دلیل افزایش قیمت دلار، سیر صعودی عجیبی را تجربه کرده اند و قیمت های نجومی را به خود دیده اند

این روزها شاهد افت قیمت بسیاری از خودروهای وارداتی در بازار آزاد هستیم. خودروهایی که در ماه های اخیر به دلیل افزایش قیمت دلار، سیر صعودی عجیبی را تجربه کرده اند و قیمت های نجومی را به خود دیده اند. اما حال با کاهش نرخ دلار و البته زمزمه ترخیص حدود 16 هزار خودرو دپو شده در گمرک، بسیاری از این خودروها روند کاهشی را به خود دیده اند. فولکس واگن پاسات که توسط ماموت خودرو به بازار ایران عرضه شد، یکی از سدان های خانوادگی پرطرفدار داخلی است که اگر خاطرتان باشد، در زمان پیش فروش این خودرو، صف های طولانی جلوی نمایندگی ها تشکیل می شد. در زمان روند صعودی دلار، و البته ممنوعیت ثبت سفارش خودرو، قیمت فولکس واگن پاسات رو به افزایش گذاشت و حتی حدود 700 میلیون تومان و بالاتر را نیز تجربه کرد اما حال قیمت این خودرو با توجه به شرایط اخیر، رو به کاهش رفته و در بازار آزاد به راحتی می توانید مدل 2018 پاسات را با قیمتی در حدود 570 میلیون تومان خریداری کنید.
تمامی فولکس واگن های پاسات وارد شده به کشور یک مدل هستند و لذا اختلاف قیمت بین آنها در مدل های صفر کیلومتر معنایی ندارد لذا با یک نگاه کلی به قیمت ها می توانید ارزان ترین مدل را انتخاب کنید.
این روزها با روند کاهشی دلار و البته شروع ترخیص خودروهای گمرک، اکثر دلالان خودرو اقدام به فروش خودروهای خود کرده اند اما خریداران در این شرایط به سختی تن به خرید یک خودرو می دهند و هنوز هم منتظر برای کاهش بیشتر خودروها هستند. حتی به نظر می رسد با شروع ترخیص خودروهای داخل گمرک و با قیمت فعلی ارز نیز شاهد کاهش بیشتر قیمت خودروها در بازار آزاد باشیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان