عضو هیات علمی دانشگاه تهران:

مردم با استفاده از ظرفیت‌های دنیای الکترونیک می‌توانند با مدیران سخن بگویند

پورعزت گفت: ظرفیت‌های عظیم دیجیتال می‌توانند تسلط مردم بر مدیران را افزایش دهند.

مردم با استفاده از ظرفیت‌های دنیای الکترونیک می‌توانند با مدیران سخن بگویند

عضو هیات علمی دانشگاه تهران:به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پور عزت عضو هیات علمی دانشگاه تهران در نشست تخصصی حقوق شهروندی گفت: ظرفیت‌های عظیم دیجیتال در جهان ایجاد شده است که این ظرفیت ها می‌توانند تسلط مردم بر مدیران و حکمرانان را افزایش دهند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران افزود: این وظیفه مردم است که با این ظرفیت‌ها آشنایی داشته باشند و از آنها استفاده کنند، همانگونه که حکومت الکترونیک امکان استفاده از دنیای الکترونیک را فراهم کرد و این فرصت برای مردم فراهم شد که با مدیران و حکمرانان سخن بگویند.

وی با بیان اینکه تسلط بر ظرفیت‌های دیجیتال می‌تواند تسلط مردم بر حکمرانان را ایجاد کند، اظهار کرد: سازمان‌ها نیز در سطح خرد و کلان موظف به فراهم کردن امکاناتی هستند که حضور مستقیم مردم را در مدیریت و نظارت بر آن ایجاد کند.

 پور عزت بیان کرد: تجربه بدون دانش مفید حل مسئله نیست. مدیران ما باید دانش لازم برای ورود به عرصه ها و اداره آنها را داشته باشند و در عرصه مدیریت با شکست به دنبال کسب تجربه نباشند؛ بلکه تجربه دیگران را فهم کرده باشند و به کار ببندند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران ادامه داد: ما به استراتژی، استاندارد و خط مشی برتری نیاز داریم تا حاکمیت دیجیتال پذیرفته شود.

وی  افزود: در زمانی که کشورهای همسایه به سرعت پیشرفت می‌کنند، منازعات داخلی و سپردن کار به افراد نابلد ضررات سنگینی دارد.

عضو هیات دانشگاه تهران اضافه کرد: ایران می‌تواند سرآمد جهان یا آزمایشگاه جهان باشد و این را مردم باید انتخاب کنند؛ درحال حاضر بیش از هر زمانی نیاز به پایبندی به خرد داریم.

پور عزت خاطرنشان کرد: برای بهبود شرایط باید پروتکل‌ها و  نقش بازیگران تغییر کند و برنامه ریزی برای دیجیتالی شدن آغاز شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر