جدیدترین قیمت خودرو های موجود در بازار؛ رکود سنگین و مقاومت فروشندگان در برابر کاهش قیمت

دو خودروسازى بزرگ کشور سایپا و ایران خودرو در روزهای گذشته اقدام به افزایش قیمت بسیاری از محصولات خود کردند که حواشی زیادی را به همراه داشت

جدیدترین قیمت خودرو های موجود در بازار؛ رکود سنگین و مقاومت فروشندگان در برابر کاهش قیمت

دو خودروسازى بزرگ کشور سایپا و ایران خودرو در روزهای گذشته اقدام به افزایش قیمت بسیاری از محصولات خود کردند که حواشی زیادی را به همراه داشت. اخیرا مدیر عامل سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولید ‌کنندگان از اعلام سیاست‌ های وزارت صنعت در مورد قیمت خودرو های مشمول قیمت ‌گذاری و سایر خودروها خبر داده است.
در بازار امروز خرید و فروش خودرو کمتر معامله‌ ای انجام شده است و همه منتظر اعلام قیمت‌ های جدید در روز آینده هستند. در روز جاری پژو 206 صندوق‌ دار با قیمت 71 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 60 میلیون و 500 هزار تومان، پژو پارس TU5 با قیمت 79 میلیون و 500 هزار تومان، رنو ساندرو استپ وی با قیمت 128 میلیون تومان و h30 کراس با قیمت 94 میلیون تومان به فروش می ‌رسند.
همچنین سمند LX با قیمت 59 میلیون تومان، رانا با قیمت 59 میلیون تومان، پژو پارس با قیمت 70 میلیون تومان و پژو 207 اتوماتیک قیمت 109 میلیون تومان معامله می‌ شود.
رکود بازار خودرو در حالى است که، همچنان عرضه خودرو توسط خودروسازان قطره چکانی است. درحال حاضر خودرویی به بازار عرضه نمی‌ شود و میزان معاملات خودرویى، تقریبا به صفر رسیده است.

در چنین شرایطی اعلام قیمت های جدید توسط سازمان حمایت می تواند تاحدی وضعیت بازار را از سردرگمی خارج کند، البته مشخص نیست که اعلام ای نقیمت ها تا چه حد به مذاق خودروسازان خوش خواهد آمد و آیا دو خودروساز بزرگ کشور حاضر خواهند بود تا محصولات را طبق قیمت های اعلامی به مصرف کنندگان عرضه کنند و یا برای بار دیگر شاهد تاخت و تاز واسطه گران و ایجاد بازار سیاه برای خودروهایی گران قیمت و بی مشتری خواهیم بود.

قیمت خودرو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان