ماهان شبکه ایرانیان

رویارویی لند رُور دیفندر با رقیبی قدرتمند!

اکنون وبسایت Autobild گزارش داده‌ است که این خودرو احتمالاً با رقیبی جدید مواجه خواهد شد. اما سوالی که در این جا مطرح می‌شود این است که کدام کمپانی قصد دارد به طور مستقیم کمپانی لند رور و نسل بعدی خودرو نمادین این شرکت را به چالش بکشد

رویارویی لند رُور دیفندر با رقیبی قدرتمند!

اواخر هفته‌ای که گذشت کمپانی لند رور اعلام کرد که شاسی بلند تازه متولد شده‌ی دیفندر در سال 2020 به آمریکا باز خواهد گشت. تصاویری از این خودرو آفرود که با استتار سبکی پوشیده شده بود نشان داد که این خودرو شباهت زیادی به نمونه‌ی اصلی آن خواهد داشت.

اکنون وبسایت Autobild گزارش داده‌ است که این خودرو احتمالاً با رقیبی جدید مواجه خواهد شد. اما سوالی که در این جا مطرح می‌شود این است که کدام کمپانی قصد دارد به طور مستقیم کمپانی لند رور و نسل بعدی خودرو نمادین این شرکت را به چالش بکشد. این کمپانی فولکس واگن خواهد بود که چندان هم دور از انتظار نیست. با این حال این گزارش همچنین ادعا دارد که کمپانی فولکس واگن برنامه دارد تا مدل رقیب دیفندر یک خودرو برقی باشد. این شاسی بلند که طبق شایعات T-Rug نام گذاری شده بر روی پلتفرم MEB که پایه‌ی تمامی مدل‌های برقی این کمپانی را شکل خواهد داد، سوار می‌شود.

این خودرو در دو استایل بدنه‌ی سه و پنج در ارائه خواهد شد و گفته می‌شود که فضای داخلی آن به وسیله‌ی یک پوشش پلاستیکی مقاوم در برابر آسیب دیدگی که قابل شست و شو با شلنگ فشار بالا خواهد بود، پوشیده می‌شود. نکته‌ای که در اینجا به وضوح دیده می‌شود این است که کمپانی فولکس واگن خودرویی آفرود را در سر دارد. همچنین طبق شایعات، عرضه‌ی این خودرو زودتر از سال 2022 رخ نخواهد داد. یک آفرود تمام برقی بنا دلایلی از جمله گشتاور فوری که به لطف وجود موتورهای الکتریکی در هر دو محور جلو و عقب فراهم می‌گردد ، مسلماً پدیده‌ای ممکن محسوب می‌شود. به علاوه ارتفاع سواری کافی نیز به راحتی دست یافتنی بوده و مرکز پایین‌تر قسمت سنگین این خودرو که به لطف مجموعه‌ی باطری قرار داده شده در کف محقق شده، به حفظ ثبات آن در شرایط آفرود مختلف کمک خواهد کرد. مهندسین کمپانی فولکس واگن احتمالاً به منظور اطمینان از اینکه مدل T-Rug یا هر اسمی که برای آن انتخاب خواهد شد از پس تمامی شرایط رانندگی آفرود بر خواهد آمد، ترفند‌های دیگری را نیز ابداع خواهند نمود.

این گزارش همچنین اشاره دارد که کمپانی فولکس واگن مایل است تا شاسی بلند جدید خود را در حدود 24٫000 یورو قیمت گذاری کند. از طرف دیگر اینکه شاهد عرضه‌ی لند رور دیفندر 2020 با قیمتی بیش از 35٫000 دلار باشیم، دور از انتظار نخواهد بود. با فرض این که این گزارش صحت داشته و کمپانی فولکس واگن قادر به ساخت یک شاسی بلند متمرکز بر آفرود تمام برقی با قیمتی کمتر از 30٫000 دلار باشد، در این صورت کمپانی لند رور باید به نوعی سریع‌تر از آنچه برنامه دارد واکنش نشان دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان