افزایش قیمت هایما S۷ توربو برای تسویه حساب مشتریان اعلام شد + جدول

جدیدترین قیمت هایما S۷ توربو جهت تسویه حساب مشتریان از سوی ایران خودرو اعلام گردید. گفته می شود قیمت اعلام شده جهت تسویه حساب مشتریان بوده و با قیمت فروش فوری متفاوت است

افزایش قیمت هایما S7 توربو برای تسویه حساب مشتریان اعلام شد + جدول

جدیدترین قیمت هایما S7 توربو جهت تسویه حساب مشتریان از سوی ایران خودرو اعلام گردید. گفته می شود قیمت اعلام شده جهت تسویه حساب مشتریان بوده و با قیمت فروش فوری متفاوت است. در واقع قیمت تسویه حساب ثبت نام های پیشین توسط ایران خودرو 156 میلیون تومان اعلام شده است که از افزایش قیمت 52 میلیونی نسبت به قبل حکایت می کند، اما قیمت فروش نقدی هایما s7 توربو در محدوده 200 میلیون تومان خواهد بود.

قیمت هایما S7 توربو - دی 97:

قیمت هایما S7 توربو

کلیک کنید

هایما S7 اولین گام ایران خودرو در زمینه همکاری با یک خودروساز چینی برای تولید یک SUV به شمار می رود. هایما S7 در ابتدا با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با جعبه دنده دستی و اتوماتیک 5 سرعته عرضه می شد و در ادامه نسخه توربو شارژر آن با موتور به حجم 1795 cc و جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک عرضه شد. این موتور توانایی تولید حداکثر قدرت 170 اسب بخار در حداکثر دور 5500 rpm و حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر در بازه دور 1800 تا  4500 rpmرا دارا است. این قدرت توسط جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو ارسال می شود.

هایما S7 به 4 کیسه هوای ایمنی (راننده، سرنشین جلو و جانبی)، ترمز 4 چرخ دیسک به همراه سیستم های ABS ،EBD، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HSA ،ESP و TCS، آینه های برقی مجهز به گرمکن، آینه وسط با قابلیت فاصله نمایش تا مانع عقب، دوربین 360 درجه، صندلی راننده برقی در 8 جهت مجهز به گرمکن، صندلی شاگرد با تنظیم دستی 4 جهته، سیستم صوتی مجهز به 6 اسپیکر، سنسور نور، سنسور باران، استارت دکمه ای، کروز کنترل، سان روف، ورود بدون کلید و...مجهز است.

در مورد تچریه رانندگی با این خودرو گفته می شود عملکرد شاسی و فنربندی هایما S7 توربو در مجموع خوب ارزیابی می شود، اما با توجه به قدرت نسبتا بالای پیشرانه و تک دیفرانسیل بودن خودرو، کم فرمانی در هنگام گذر از پیچ های تند محسوس به نظر می رسد، واکنش ترمزها به فشردن ناگهانی پدال ترمز نیز می توانست بهتر از این باشد. با این وجود از نرمی نسبی سواری و قابلیت مناسب در جذب ناهمواری ها باید به عنوان نقطه قوت هایما S7 در مقایسه با رقبا یاد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان