مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان به میزان خبرداد

افزایش آمار متوفیات حوادث ترافیکی در استان اصفهان در ۸ ماهه امسال

در هشت ماهه امسال، ۸۰۹ نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند و به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع شدند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۷۳۰ نفر)، افزایش داشته است.

افزایش آمار متوفیات حوادث ترافیکی در استان اصفهان درهشت ماهه امسالعلی سلیمان پور مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان با اشاره به افزایش آمار متوفیات حوادث ترافیکی در استان گفت: در هشت ماهه سال 1397، 809 نفر که در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شدند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (730 نفر)، افزایش داشته است.

وی افزود: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با 512 نفر در جاده‌های برون شهری، 276 نفردر مسیر‌های درون شهری، 8 نفر جاده‌های روستائی و 13 سایر گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان اضافه کرد: همچنین در مدت فوق 19 هزار و 558 مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه کرده اند که از این تعداد 5 هزار و 391 نفر زن و 14 هزار و 167 نفر مرد هستند.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان آمار مصدومین حوادث ترافیکی در هشت ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان