رئیس سازمان اورژانس: حوادث ترافیکی در کشور افزایش یافت

خبرگزاری تسنیم: پیرحسین کولیوند ظهر امروز در کارگروه ایمنی و راه‌ها که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: هشت ماهه نخست امسال در کل کشور تقریبا حوادث ترافیکی 2.3 دهم درصد افزایش داشته درصورتی که در استان لرستان 13.3 دهم درصد تلفاتمان بیشتر بوده که شاید یک قسمت به ایام سیل برگردد.

وی افزود: امیدواریم با کنترل و کمک همه دستگاه‌های مربوطه در استان بتوانیم این رقم را کمتر کنیم و به نرم کشوری برسانیم و این یکی از اهداف است که امروز برای آن دور هم جمع شده‌ایم.

رئیس سازمان اورژانس کشور عنوان کرد: در 8 ماهه امسال از نظر تعداد فوتی‌ها در استان لرستان 391 کشته داشته‌ایم که رقم بالایی است و لرستان از نظر رنکینگ سیزدهمین استان به شمار می‌آید.

وی بیان کرد: استان فارس با 953 کشته، خراسان رضوی با 900 کشته، تهران با 880 کشته، اصفهان 792 کشته، کرمان 760 کشته، سیستان و بلوچستان 744 کشته، خوزستان 674 کشته، آذربایجان شرقی 589 کشته، آذربایجان غربی 494 کشته، مازندان 460 کشته، گیلان 422 کشته و مرکزی با 415 کشته به ترتیب بیشترین آمار تلفات را در هشت ماهه نخست امسال داشته‌اند.

کولیوند گفت: یک نفر کشته هم برایمان زیاد است بنابراین ما اگر وقت می‌گذاریم و کنار هم جمع می‌شویم کاری کنیم تا هم تعداد مصدومان و هم کشته‌ها کم شود چرا که در سال به خاطر حوادث ترافیکی در کل کشور 17 هزار نفر را از دست می‌دهیم و بالغ بر 650 هزار نفر مصدوم می‌شوند که تعداد قابل توجهی از آن‌ها یا عضوی از دست می‌دهند یا قطع نخاع می‌شوند.

در حال تکمیل..

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان