رئیس شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با میزان خبرداد

افزایش ۲۷ درصدی آمار پرونده‌های مختومه در شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان

رئیس شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان از افزایش ۲۷.۴ درصدی آمار پرونده‌های مختومه شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش 27 درصدی آمار پرونده‌های مختومه در شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستانحمید رضا بندانی رئیس شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد: در 9 ماهه امسال 24 هزار و 227 فقره پرونده به شورا‌های حل اختلاف سیستان وبلوچستان وارد شده که از این میزان 20 هزار و 768 فقره پرونده حقوقی و 3 هزار و 459 فقره کیفری بوده است.

وی افزود: پرونده‌های وارده به شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 12.1 درصد افزایش داشته است.

بندانی ادامه داد: همچنین از مجموع پرونده‌های وارده 22 هزار و 245 فقره پرونده وارده شهری و هزار و 982 فقره پرونده وارده روستایی بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین از مجموع پرونده‌های وارده به شورا‌های حل اختلاف سیستان‌و بلوچستان در این مدت که 24 هزار و 227 فقره پرونده بوده است تعداد 24 هزار و 429 فقره پرونده مختومه شده که آمار پرونده‌های مختومه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 27.4 درصد افزایش رشد را نشان می‌دهد.

به گفته رئیس شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان، پرونده‌های قابل صلح در این مدت هزار و 190 فقره پرونده بوده که 4 هزار و 910 فقره پرونده مصالحه شده است.

وی پرونده‌های قابل صلح شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان را در 9 ماهه امسال 34.6 درصد عنوان کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر