ماهان شبکه ایرانیان

در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان انجام شد

بررسی مطالبات ۶۸ نفر از شهروندان هرمزگانی

در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، مطالبات ۶۸ نفر از شهروندان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص هر یک، دستورات لازم صادر شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، مطالبات مطرح شده از سوی 68 نفر از شهروندان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص هر یک دستورات لازم صادر شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس و معاونین قضایی دادگستری استان با بررسی موردی مطالبات شهروندان نسبت به ارجاع هر درخواست به کارشناس مربوطه، صدور دستور و بیان ارشادات قضایی اقدام نمودند.

بر اساس این گزارش، از مجموعه 68 پرونده رسیدگی شده از سوی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان 41 پرونده با موضوع حقوقی و 27 پرونده با موضوع کیفری به صورت حضوری بررسی شد.

گفتنی است، جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای عمل به سیاست‌های توسعه کمی و کیفی دادگستری هرمزگان، صیانت از حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به اموراداری و قضایی شهروندان در روز‌های سه شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان