در گفت و گو با میزان مطرح شد

دوران سرطانی روایتی از زندگی بیماران مبتلا به سرطان/شهابی در انتظار جشنواره سی و ششم فیلم فجر

کارگردان فیلم "دوران سرطانی" گفت: مشکلات اجتماعی این روزها دغدغه بسیاری از فیلمسازان است و من هم سعی کردم با نگاهی متفاوت به آن نگاه کنم.

برخی معضلات مثل سرطان به جان جامعه افتاده اند/دوران سرطانی به دغدغه های اجتماعی می پردازد//////////////نوروزحسین شهابی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با اشاره به فیلم "دوران سرطانی" در سال 96 گفت:دوران سرطانی را به همراه آزاد به قید شرط به جشنواره فجر 35 ارسال کردم که از میان این دو فیلم آزاد به قید شرط به جشنواره راه یافت و دوران سرطانی برای اکران به سال 96 موکول شد.
 
وی در مورد مضمون فیلم دوران سرطانی افزود: "دوران سرطانی" مضمونی متفاوت دارد. فیلمی با موضوع سرطان که نگاهی به سرطان های اجتماعی هم دارد می تواند مفاهیم تازه ای را در جشنواره سی و ششم ارائه کند.
 
کارگردان فیلم "حراج" درهمین راستا ادامه داد: مشکلات اجتماعی این روزها دغدغه بسیاری از فیلمسازان است و من هم سعی کردم با نگاهی متفاوت به آن نگاه کنم.
 
شهابی درباره محوریت قرار دادن موضوع سرطان در فیلم "دوران سرطانی" خاطرنشان کرد: بی شک پرداخت به موضوع سرطان حساسیت های خود را می طلبد. آگاهی بخش و آموزشی بودن موضوع فیلم درخصوص سرطان برای من بسیار مهم است اما آن چیز که مهم تر است، پرداختن چالش هایی که مثل سرطان جامعه را درگیر خود کرده اند.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر