بزرگترین گردهمایی سالانه متخصصان بازاریابی دیجیتال DMDAY۲۰۱۹ برگزار می شود

photo_2019-01-12_14-50-03

رویداد روز بازاریابی دیجیتال با حضور یک‌هزار نفر از کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسب‎وکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارتاپی، دانشجویان و علاقه‎مندان به این حوزه برگزار خواهد شد.

حضور برترین مدیران عامل و بازاریابی و بازاریابی دیجیتال شرکت‎های بزرگ استارتاپی مانند، علی بابا، دیجی‌کالا، تپسی، اسنپ‎ باکس، ایوند و... به عنوان سخنران و ارائه ورکشاپ‎های تخصصی در زمینه جدیدترین موضوعات دیجیتال مارکتینگ و همچنین برگزاری نمایشگاه، این رویداد را به فضایی منحصر به فرد برای شبکه‎سازی و برقراری ارتباط با کارشناسان، فعالان و علاقه‎مندان این حوزه و همچنین فرصتی برای معرفی استارتاپ‎های نوپا و رونمایی از محصولات و دستاوردهای استارتاپ‎های بزرگ تبدیل کرده است.

همچنین برگزاری بیش از 12 ساعت ورکشاپ تخصصی با موضوعات ریتارگتینگ، ایمیل مارکتینگ، کانتنت مارکتینگ، پرفورمنس مارکتینگ، SEO-SEM و استراتژی‎های طراحی کمیپن، ارائه 10 سخنرانی توسط بنیان‎گذاران،  مدیران عامل و مدیران بازاریابی شرکت‎های موفق استارتاپی در زمینه‎های مختلف بازاریابی دیجیتال و 3 پنل با محوریت تبلیغات اینترنتی، اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ از جمله برنامه‎های رویداد روز بازاریابی دیجیتال 2019 DMDAY2019)  (است.

ارائه یک پنل تخصصی و دو سخنرانی با حضور شرکت‎های علی بابا، یکتانت و دیجیکالا از برنامه‎های روز اول این رویداد است. روز دوم رویداد نیز از ساعت 8 صبح آغاز می‎شود که شامل دو پنل با موضوعات اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ و همچنین 8 سخنرانی توسط شرکت های مختلف است.

در  دومین دوره رویداد روز بازاریابی دیجیتال، یک نمایشگاه تخصصی نیز برگزار می‎شود که به استارتاپ‎های نوپا امکان می‌دهد تا به معرفی خود و خدماتشان بپردازند. همچنین شرکت‎های بزرگ می‎توانند با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و محصولات جدیدشان رونمایی کنند.

لازم به ذکر است که اولین دوره این رویداد DMDAY2018، اردیبهشت ماه سال 97 در سالن همایش‎های دانشگاه الزهرا برگزار شد که با استقبال گسترده‎ی مخاطبان روبه‎رو شد و توانست بیش از 800 نفر از فعالین حوزه بازاریابی دیجیتال را دور هم جمع کند. حضور برترین برندها و همچنین مدیران عامل و بازاریابی شرکت‎های مطرح استارتاپی و آژانس‎های تبلیغاتی در رویداد روز بازاریابی دیجیتال، این رویداد را از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داد و توانست آن را به یکی از حرفه‎ای‎ترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال ایران تبدیل کند.

اگر از مدیران و فعالان استارتاپی کشور یا شرکت‌های مطرح علاقه‌مند به حوزه بازاریابی دیجیتال هستید و می‌خواهید در فضایی علمی-تخصصی و در جمعی از بزرگان این حوزه حضور داشته باشید، این رویداد میزبان شماست.

شما می‌توانید برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اختصاصی رویداد به آدرس DMDay.ir مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر