اینستامُد/ هنر رنگ و گل

علاقمندان به دنیای مُد دوست دارند همیشه به‌ روز باشند و از آخرین اخبار مد و کالکشن‌های جدید باخبر باشند

علاقمندان به دنیای مُد دوست دارند همیشه به‌ روز باشند و از آخرین اخبار مد و کالکشن‌های جدید باخبر باشند. یکی از راه‌های به روز بودن و اطلاع از آخرین اخبار، اینستاگرام است. در این سری مقالات در بنیتا که با نام «اینستامُد» می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید، آخرین پست‌های اینستاگرامی طراحان و برندهای مطرح دنیای مُد را برای شما قرار خواهیم داد. در ادامه با ما همراه باشید.

برند دلچه و گابانا

اگر به خاطر داشته باشید در سری قبلی مقالات اینستامُد، درباره‌ی عکس‌هایی که دلچه و گابانا از نمایش لباس‌هایش در ژاپن با هشتگ DGlovesjapan در صفحه‌ی اینستاگرام خود قرار داده بود خواندیم. این هفته این برند مهمان کشور چین بود و تصاویری از مدل‌هایی که جدیدترین طراحی‌هایش را که همچنان از ترند گلدار پیروی می‌کند به تن داشتند، با هشتگ DGloveschina منتشر کرد. «وقتی لباس با ماشین ست باشد، روز بهتری هم خواهید داشت»، متنی است که این برند در توضیح این عکس نوشته بود. این سری تصاویر بخصوص آن‌هایی که در دیوار چین گرفته شده‌اند، به حدی زیبا هستند که پیشنهاد می‌کنم در صفحه‌ی برند دلچه و گابانا، آن‌ها را ببینید.

برند فندی

برند فندی علاوه‌ بر معرفی بوت‌های بافتنیای که طراحی کاملا خاص و زیبایی داشت، از افتتاح جدیدترین بوتیک لوکس این برند در توکیو خبر داد. فندی تصاویری از داخل این بوتیک و کالکشنی که به گفته‌ی خودش نمی‌توانید در برابر آن مقاومت کنید نیز منتشر کرد که در صفحه‌ی اینستاگرام برند فندی می‌توانید آن‌ها را ببینید.

برند گوچی

صفحه‌ی اینستاگرام برند گوچی در این هفته رنگارنگ و زیبا بود. گوچی تصاویری از طرح‌های گلدار و گلدوزی شده که همگی رنگ‌های درخشانی مثل نارنجی، زرد، قرمز و صورتی را در خود داشتند منتشر کرد. با انتشار تصاویر اکسسوری‌هایی با طرح روباه و اژدها، و کفش‌های پلتفرمی مخملی که درواقع ترکیبی از صندل و کفش‌های باله بودند و جوراب‌های لاتکسی، گوچی دوباره خلاقیت خود را به نمایش گذاشت. 

برند دیور بلا حدید

رونمایی از عطر جدید دیور، نمایشگاه «قلب رنگ» و نمایش زنده‌ی اوت‌کوتور بهار 2017، از اخبار مهم صفحه‌ی اینستاگرام برند دیور بودند. دیور با نوشتن «دیور، هنر رنگ»، تصویری از بلا حدید در نمایشگاه «قلب رنگ» که در دبی مال برگزار می‌شد منتشر کرد. 

برند ماسیمو دوتی

«لحظات ناب؛ خنده، خوشی، ماجراجویی و آزادی. کالکشن دخترانه و پسرانه‌ی بهار 2017 ماسیمودوتی اکنون در دسترس است.» این متنی است که برند ماسیمودوتی در یکی از جدیدترین پست‌های اینستاگرامی خود برای معرفی کالکشن جدید دخترانه و پسرانه‌ی این برند نوشت.

برند ولنتینو

«حیات وحش هیچ‌وقت آن‌قدر احساس امنیت نمی‌کرد.» این جمله‌ای ایست که برند ولنتینو در توضیح این تصویر که از طراحی‌های جدید این برند است و با الهام از حیات وحش طراحی شده، نوشت. این تصاویر در موزه‌ی تاریخ طبیعی در فلورانس گرفته شده‌اند. تصاویر بیشتر از این طرح‌ها و اکسسوری‌ها را می‌توانید در صفحه‌‌ی اینستاگرام ولنتینو ببینید.

الکساندر مک کویین

الکساندر مک‌کویین در صفحه‌ی اینستاگرام این برند از جواهرات دست‌ساز مک‌کویین گفت. جواهرات دست‌سازی که شامل یک ست از دست‌بندهایی با طرح‌های الهام گرفته از فرهنگ سلتیک بود. ترند گلدار نیز در این لباس مک‌کویین دیده می‌شود. این طرح‌ها مربوط به کالکشن بهار 2017 الکساندر مک‌کویین هستند.

شما کدام از این طرح‌های خلاقانه را دوست داشتید؟ در کامنت‌ها برای ما بگویید.

هر هفته، با «مروری بر اینستاگرام طراحان و برندهای معروف» همراه شما هستم. نظرات و پیشنهادات خود را در کامنت‌ها با من درمیان بگذارید. همچنین می‌توانید کانال تلگرام بنیتا  و صفحه‌ی اینستاگرام بنیتا را نیز دنبال کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر