نگاهی به قیمت خودرو های داخلی و وارداتی در بازار خودرو تهران

به دنبال افزایش قیمت انواع محصولات ایران خودرو بازار تاکنون واکنش منفی نسبت به این موضوع از خود نشان داده است به نحوی که فعالان بازار معتقدند اثرات این افزایش قیمت را باید در اوایل هفته آینده در بازار مشاهده کرد

نگاهی به قیمت خودرو های داخلی و وارداتی در بازار خودرو تهران

به دنبال افزایش قیمت انواع محصولات ایران خودرو بازار تاکنون واکنش منفی نسبت به این موضوع از خود نشان داده است به نحوی که فعالان بازار معتقدند اثرات این افزایش قیمت را باید در اوایل هفته آینده در بازار مشاهده کرد.
رصد بازار خودرو حاکى از آن است که هنوز قیمت خودرو بالا و رکود حکم فرماست. فروشنده قصد کاهش قیمت ندارد و مشترى هم توان خرید‌ خودرو‌ساز هم با تعیین تکلیف برای دولت منتظر مانده‌‌ تا حمایت لفظى دولت در عمل اجرا شود.
گزارش امروز بازار خودرو از کاهش یک میلیون تومانی قیمت دنا و کاهش دو میلیون تومانی قیمت پژو 207 دنده ای حکایت دارد.
قیمت دنا پلاس با افت قیمت نسبت به روز گذشته مواجه شده و با قیمتی حدود 99 میلیون تومان معامله می شود. قیمت پژو 207 اتوماتیک نسبت به روز گذشته ارزان تر شده و با کاهش نسبی به بهای معامله ای 106 میلیون تومان رسیده است.
دانگ فنگ H30 کراس که روز گذشته با قیمتی حدود 92 میلیون تومان به فروش رسیده بود، امروز با قیمتی حدود 89 میلیون تومان معامله شده است.
در معاملات امروز، خودروهای داخلی و وارداتی تغییراتی به شرح زیر داشته است. توجه داشته باشید متوسط قیمت خودرو برای هر مدل ملاک تعیین نهایی قیمت خودرو است.
قیمت خودرو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر