فکور مطرح کرد؛

حفظ محیط زیست و گونه‌های جانوری در اصل برگزاری کارگروه است

فکور رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر گفت: حفظ محیط زیست از جمله گونه‌های گیاهی و جانوری از اولویت‌های اصلی برگزاری این کارگروه دو روزه است.

محمد رضا فکور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برگزاری کارگروه دو روزه جمعیت هلال احمر اظهار کرد: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ما بین دو پارلمان جمعیت هلال احمر با محیط زیست در مدت زمان دو سال این نخستین کارگروهی بود که در این مکان برگزار شده، و شعار آن پیشگامان محیط زیست بوده است.

وی در ادامه افزود: در این کارگروه دو روزه مهمانانی از کشور کنیا جمعیت هلال احمر سوئد و مرکز اقلیم فدراسیون دعوت شده‌اند تا در مدت دو روز مسائل زیست محیطی و حفظ گونه‌های گیاهی و جانوری را بررسی کنند.

فکور عنوان کرد: هدف از برگزاری این کارگروه دو روزه حفظ محیط زیست و حفظ تنوع گونه‌های جانوری بوده است ما در این کارگروه از فعالیت‌های دیگر کشورها در راستای حفاظت از محیط زیست مطلع خواهیم شد.

رئیس اداره عملیات بین‌الملل جمیعت هلال احمر گفت: در این دو روزه و دیگر کشورها در خصوص حفاظت اصولی از محیط زیست هم اندیشی خواهد شد و جمعیت هلال احمر و سازمان حفاظت از مراتع و جنگل و سازمان حفاظت از محیط زیست و دیگر MGOها درگیر محیط زیست هستند.

وی در پایان یادآور شد: امروز در نخستین روز این کارگروه مشکلات زیست محیطی بررسی و فردا در روز دوم و پایانی آن به حل مشکلات و مسائل مربوط به حفظ زیست محیطی می‌پردازیم.

/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر