میتسوبیشی میراژ؛ گزینه‌ای غیرمعقول در بازار هاچ‌بک‌های شهری!

این روزها بازار قیمت خودرو به شدت نابسامان است و افزیش شدید قیمت ها باعث شده تا بازار خودروهای وارداتی دچار نوسان شده است

این روزها بازار قیمت خودرو به شدت نابسامان است و افزیش شدید قیمت ها باعث شده تا بازار خودروهای وارداتی دچار نوسان شده است. در این بین خودروهایی که تا همین چند وقت پیش به عنوان خودروهای وارداتی ارزان قیمت و همچنین استفاده شهری به بازار خودرو عرضه شده اند، حال با این روند صعودی قیمت دیگر گزینه های ارزان قیمتی محسوب نمی شوند و با قیمت های عجیبی قیمت گذاری شده اند.
میتسوبیشی میراژ که به عنوان یکی از ارزان ترین خودروهای وارداتی روزی حدود 70 میلیون تومان قیمت داشت، حال در نمونه های صفر کیلومتر 2018 حدود 170 میلیون تومان قیمت خورده است. قیمتی که برای یک خودرو 3 سیلندر هاچ بک شهری بیش از حد زیاد است و در این رنج قیمتی می توان گزینه های معقول تری نیز انتخاب کرد.
میتسوبیشی میراژ با یک موتور کم حجم و گیربکس CVT آنچنان بازار دست دوم خوبی نیز ندارد و با این قیمت ها شاید بهتر باشد به گزینه هایی همچون هیوندای i20 و یا حتی سدان هایی همچون کیا سراتو و یا هیوندای اکسنت فکر کرد که هم بازار دست دوم بهتری دارند و هم از نظر قطعات یدکی در شرایط بهتری هستند.
میتسوبیشی میراژ البته در بازارهای جهانی خودرویی نسبتاً خوش فروش بوده اما به دلیل قیمت بسیار پایین و کیفیت خوب این برند اما به نظر می رسد با شرایط اخیر و با افزایش قیمت خودرو لااقل در ایران دیگر میراژ به عنوان یک خودروی اقتصادی ارزان قیمت محسوب نمی شود شاید بهتر باشد به سراغ گزینه های دیگری در این رنج قیمتی برویم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر