سعدو خبر داد

فعالیت زیست محیطی ایران قابل تقدیر است/ برنامه های حفاظت از محیط زیست ایران در کنیا اجرایی می شود

مسئول امور محیط زیست در صلیب سرخ کنیا از اجرایی کردن برنامه های زیست محیطی کشورمان در کنیا خبر داد .

فعالیت زیست محیطی ایران قابل تقدیر است/ برنامه های حفاظت از محیط زیست ایران در کنیا اجرایی می شودحلیمه سعدو، مسئول امور زیست محیط صلیب سرخ کنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کار گروه اجرایی در هلال احمر کشورمان اظهار داشت: باید بگویم من سابقه سفر به ایران را نداشته ام و نخستین باری است که به این کشور خوش آب و هوا سفر می کنم. با توجه به فعالیت های اخیر جمعیت هلال احمر در راستای حفظ محیط زیست به عنوان سرمایه ای اصلی، خواستار تشکر و قدردانی از مجموعه همکاران بودم.
 
وی در ادامه افزود: باید گفت فعالیت زیست محیطی جمعیت هلال احمر قابل تقدیر است، چرا که حفظ گونه های گیاهی و جانوری را در دستور و اهداف اصلی خود قرار داده است.
 
سعدو در ادامه افزود: من از محیط زیست ایران و تنوع گونه های گیاهی و جانوری مطالب زیادی شنیده ام و از این رو خواستار سفر به این کشور شدم تا از نزدیک جاذبه های زیست محیطی ایران را ببینم. باید این نگته را اذعان کنم محیط زیست ایران بکر و بی نظیر است که باید مسئولان همچنان در احیا آن کوشا باشند.
 
مسئول امور محیط زیست کنیا با اشاره به کار گروه تخصصی هلال احمر گفت: در این کار گروه سعی می شود تا مشکلات و آسیب های سر راه زیست محیط بررسی شود و راهکارهای مناسب ارایه شود. البته با توجه به راهکارهای مناسب جمعیت هلال احمر ایران به طور این راهکارها در کشور کنیا اجرا می شود و باید این نکته یاد آوری شود که در این کار گروه به اهداف از پیش تعیین شده می رسیم. 
 
وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که همگان در حفاظت از محیط زیست که یادگار قدیمی ها بوده کوشا باشیم تا این امانت به نسل های بعدی منتقل شود.
 
 
 
 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر