مالیات بر حقوق کارمندان و کارگران سال ۹۸ چقدر شد؟

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی دریافت مالیات از حقوق کارگران و کارمندان دولت خبر داد.

جلال میرزایی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون در این کمیسیون درباره نحوه افزایش حقوق کارکنان به صورت پلکانی تصمیم‌گیری نشده است، گفت: دولت در لایحه بودجه پیشنهاد کرده تا حقوق کارگران 20 درصد افزایش پیدا کند که این موضوع باید در کمیسیون بررسی و تصمیم‌گیری درباره این موضوع نهایی شود.

وی از از تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون تلفیق برای بررسی اخذ مالیات از حقوق کارگران و کارمندان خبر داد و افزود:دولت در لایحه پیشنهاد داده سقف معافیت مالیاتی برای حقوق کارگران و کارمندان همچون سال گذشته 2 میلیون و 300 هزار تومان باشد.

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه نمایندگان پیشنهاد داده‌اند تا سقف معافیت مالیاتی برای کارکنان دولت 2 میلیون و پانصد هزار تومان باشد، ادامه داد:پیشنهاد شده تا افرادی که بین 2 میلیون و پانصد هزار تا 10 میلیون حقوق دریافت می‌کنند 15 درصد مالیات پرداخت کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور تصریح کرد:پیشنهاد شده افرادی که بین 10 تا 15 میلیون حقوق دریافت می‌کنند 25 درصد و افرادی که بالای 15 میلیون حقوق دریافت می‌کنند 35 درصد مالیات پرداخت کنند.

میرزایی تصریح کرد:باتوجه به اینکه این پیشنهاد در لایحه دولت ذکر نشده است، مقرر شده تا کمیته‌ای که تشکیل شده این پیشنهاد را چکش‌کاری کند و به کمیسیون تلفیق ارائه کند تا به صحن علنی پارلمان ارجاع شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان