رونمایی وسترن دیجیتال از حافظه SSD مجهز به هیت‌سینک

وسترن دیجیتال از حافظه ذخیره سازی Black SN۷۵۰ رونمایی کرده که در کنار سرعت انتقال بالا و مصرف انرژی بهینه به یک هیت سینک نیز مجهز شده است.

رونمایی وسترن دیجیتال از حافظه SSD مجهز به هیت‌سینک

وسترن دیجیتال از حافظه ذخیره سازی Black SN750 رونمایی کرده که در کنار سرعت انتقال بالا و مصرف انرژی بهینه به یک هیت سینک نیز مجهز شده است.

درایو سالید استیت Black SN750 با تمرکز بر پی سی های گیمینگ طراحی شده و از ظرفیت 2 ترابایتی روی فرم فاکتور M.2 یک طرفه برخوردار است. این درایو در دو نسخه با و بدون هیت سینک عرضه خواهد شد و ابتدا مدل معمولی به دست کاربران می رسد.

در حافظه‌های NVMe SSD معمولی برای حفظ دمای عملیاتی در محدوده قابل قبول از کارایی کاسته می شود. وسترن دیجیتال برای حل این مشکل در سیستم های نیازمند کارایی بالا مثل پی‌سی های گیمینگ با کمپانی فعال در حوزه فناوری های سرمایشی EKWB وارد همکاری شده است.Black SN750

کلیک کنید

حاصل این همکاری تعبیه هیت سینک در درایو Black SN750 است که با حافظه بین 500 گیگ تا 2 ترابایت عرضه خواهد شد. دیگر ویژگی های فنی این درایو که بهار سال آتی از راه می رسد عبارتند از:

  • سرعت خواندن: تا 3470 مگابایت در ثانیه برای مدل های 500 و 1024 گیگابایتی
  • سرعت نوشتن: تا 3 هزار مگابایت در ثانیه برای مدل 1024 گیگابایتی
  • تعداد عملیات‌ های ورودی و خروجی تصادفی داده در ثانیه: 515 هزار خوانش تصادفی، 560 هزار نگارش تصادفی برای مدل 1024 گیگابایتی

البته مقادیر بالا در شرایط آزمایشگاهی و طبیعتا در کنار بهترین ابزارها به دست آمده اند اما در سیستم های مختلف و با توجه به دیگر سخت افزارها تغییر خواهد کرد.

نسخه 2 ترابایتی Black SN750 که از هیت سینک بی بهره است طی ماه آینده و با قیمت 500 دلاری از راه خواه رسید. کمترین قیمت نیز به نسخه 250 گیگابایتی با 80 دلار تعلق دارد که کماکان سرعت و کارایی بالایی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان