با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان زنجان معرفی شد

در مراسمی و با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان، محمد حنیفه نظری به عنوان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان زنجان معرفی شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان زنجان معرفی شدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان زنجان ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: به فرموده پیامبر اکرم (ص) اگر همه دریا‌ها مرکب شود تمام خواهد شد، اما نخواهند توانست فضائل حضرت علی (ع) را بنویسند.


وی با اشاره به اینکه وجود حضرت زهرا (س) به معنای عینیت قرآن است، گفت: هر چند ایشان عمر کمی داشتند، ولی عمرشان با برکت بود.


حجت الاسلام والمسلمین صادقی‌نیارکی با تاکید بر تأسی از شیوه و راه و روش زندگی ائمه معصومین (ع) بیان کرد: ائمه معصومین (ع) ساده زندگی می‌کردند و به حداقل‌ها قانع بودند در حالی که امروز زندگی‌ها پر از تجمل شده است.


رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه امروز جای این معارف در زندگی ما خالی است، تصریح کرد: باید شیوه و روش زندگی ائمه معصومین را در پیش بگیریم.


وی در ادامه به مبحث امنیت و اهمیت آن در نظام‌های حقوقی مختلف اشاره کرد و افزود: هر قدر امنیت برای ما مهم است به همان میزان حافظان امنیت اهمیت دارند و باید آن‌ها را احترام کرد.


حجت الاسلام والمسلمین صادقی‌نیارکی با اشاره به اینکه برای حفظ اقتدار و شأنیت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی یک سازمان به عنوان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای رسیدگی تخصصی و فنی به جرائم نیرو‌های مسلح شکل یافته است، گفت: امروز نیرو‌های مسلح افتخار کشور هستند.


رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیرو‌های مسلح از جمله شهید بابایی و شهید صیاد شیرازی بیان کرد: نیرو‌های مسلح مایه افتخار کشور هستند.


حجت الاسلام والمسلمین صادقی‌نیارکی با اشاره به اینکه توفیق در امور در سایه تعامل محقق می‌شود، ادامه داد: سازمان قضایی نیز باید تعامل خوبی با سایر سازمان‌ها داشته باشد.


رئیس کل دادگستری استان زنجان بیان کرد: از دیگر موضوعاتی که در نیرو‌های مسلح باید مورد توجه باشد پیشگیری است.


وی در پایان گفت: بنده اعتقاد دارم آنچه امروز ما به آن نیاز داریم و جزو ماموریت ماست امر پیشگیری است و برخورد سخت و ارعاب آمیز شرط کافی برای برقراری امور جامعه نیست، نیرو‌های مسلح باید آگاهی بخشی به بدنه را مورد توجه قرار دهند.

در این مراسم محمد حنیفه نظری بعنوان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان زنجان معرفی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان