نتایج انتخابات اتحادیه ناشران مشخص شد

اعضای هیئت‌مدیره و بازرس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران مشخص شدند.

نتایج انتخابات اتحادیه ناشران مشخص شد

محمود آموزگار که ریاست اتحادیه را بعد از انتخابات دوره سیزدهم بر عهده داشته، درباره نتایج چهاردهمین دوره انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به ایسنا گفت: در این دوره 1203 نفر حائز شرایط رأی دادن شناخته شدند که از میان آن‌ها 451 نفر در انتخابات شرکت کردند؛ 448 رأی و 3 رأی سفید برای هیئت‌مدیره ثبت شده است.

او میزان آرا را به این شرح اعلام کرد: کاظم علی (کتابفروش) 347 رأی، محمود آموزگار 340 رأی، حسن قربانی 304 رأی، محمدمهدی فخری‌زاده 301 رأی، هومان حسن‌پور 300 رأی، نسرین سیاح‌فر 238 رأی و سیدرفیع احمدجواهری 277 رأی به عنوان اعضای هیئت‌مدیره و علی‌اکبر تورانیان با 113 رأی، عبدالحمید سیاح با 101 رأی و فرهاد تیمورزاده با 57 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

آموزگار درباره انتخاب بازرس نیز گفت: 419 رأی و 32 رأی سفید ثبت شده است که مسعود کازری با 256 رأی به عنوان بازرس و صادق رحمت سمیعی با 83 رأی به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

او در پایان خاطرنشان کرد: در سیزدهمین دوره انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران 411 نفر شرکت کرده بودند و در انتخابات فعلی با وجود تحریم انتخابات اتحادیه توسط منصرفان، 451 نفر شرکت کردند. همچنین برای اولین‌بار در انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران یک خانم وارد هیئت‌مدیره اتحادیه شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان