رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمان:

موجودی پرونده‌های شورای حل اختلاف بردسیر ۵ درصد کاهش داشته است / ورود ۲ هزار و ۷۶۱ پرونده به شعب شورای حل اختلاف بردسیر

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۷۶۱ پرونده به شعب شورای حل اختلاف شهرستان بردسیر وارد شده است.

موجودی پرونده‌های شورای حل اختلاف بردسیر 5 درصد کاهش داشته است / ورود 2 هزار و 761 پرونده به شعب شورای حل اختلاف بردسیرمهدی تقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در حاشیه بازدید از شعب شورا‌های حل اختلاف شهرستان بردسیر اظهار داشت: در سال جاری 2 هزار و 791 پرونده در شعب شورای حل اختلاف شهرستان رسیدگی و مختومه شده است که نسبت به سال قبل معادل 13 درصد افزایش داشته است.

این مقام قضائی با بیان اینکه 36 درصد پرونده‌ها در بردسیر با صلح وسازش مختومه شده است، گفت:تا پایان دی ماه مجموعا تعداد 748 فقره از پرونده‌های وارده به شورای حل اختلاف شهرستان از طریق صلح و سازش به سرانجام رسیده است.

تقی زاده خاطر نشان ساخت: موجودی پرونده‌های شورای حل اختلاف شهرستان در پایان دی ماه سال جاری 549 پرونده بوده که نسبت به ابتدای سال جاری 5 درصد کاهش یافته است.

وی در خصوص کیفیت آرای صادره اضافه کرد: در 9 ماهه سال جاری شورا‌های حل اختلاف بردسیر یک هزار و 452 فقره از پرونده‌ها را به صورت حکمی رسیدگی نموده که تعداد نقض آراء دو مورد بوده است.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان عنوان کرد: میانگین پرونده وارده به هر شعبه شهری بردسیر معادل 394 فقره است که این شهرستان در رتبه بندی استان از نظر پرونده‌های وارده در رتبه 11 می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر