کارگاه خیاطی ویژه خانواده مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان افتتاح شد / اشتغال زایی برای ۱۵۰ نفر از خانواده‌های زندانیان نیازمند

کارگاه خیاطی ویژه توانمندسازی خانواده مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت در کرمان با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان، دادستان مرکز استان، اعضای هیات مدیره انجمن وجمعی از خیرین راه اندازی شد.

کارگاه خیاطی ویژه خانواده مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان افتتاح شد / اشتغال زایی برای 150 نفر از خانواده‌های زندانیان نیازمندبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان کرمان در مراسم افتتاح و راه اندازی کارگاه خیاطی ویژه خانواده مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان گفت:باید زمینه اشتغال زایی و حرفه آموزی زندانیان در استان کرمان توسعه یابد.

یدالله موحد اظهار داشت: هدف از راه اندازی این کارگاه توانمند سازی و حرفه آموزی و اشتغال زایی برای زندانیان و خانواده آن‌ها است تا بتوانند برای تامین منابع مالی زندگی خود به استقلال برسند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان اظهار داشت:این کارگاه در محیطی به متراژ 150 مترمربع راه اندازی و مجهز به دستگاه‌های خیاطی مدرن و برای تعداد 150 نفر اشتغال زائی شده است.

اکبر افضلی عنوان کرد:برای راه اندازی این کارگاه بالغ بر 3 میلیارد و 850 میلیون ریال از محل کمک‌های خیرین کرمانی هزینه شده است.

وی خاطرنشان ساخت:برخی از افراد شاغل در این کارگاه، مددجویان رای باز بند نسوان زندان کرمان هستند و مابقی افراد شاغل اعضای خانواده زندانیان نیازمندند که برای آن‌ها حقوق ماهیانه، حق بیمه و سرویس دهی کامل صورت خواهد پذیرفت.

افضلی تاکید کرد:در این کارگاه انواع البسه با کیفیت بالا تولید می‌شود و امیدواریم با حمایت مردم و خیرین روز به روز چنین فعالیت‌هایی رونق یابد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان در پایان از مسئولان قضایی استان و خیرین خصوصا خانواده‌های امینایی و صافی و خیریه مشیز که در تجهیز و راه اندازی این کارگاه تلاش نمودند تقدیر و تشکر کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر