برندگان عکاسی سال ۲۰۱۸ استرالیا

برنده اصلی مسابقه اکولوژیست بریزبن، جاسمین وینک، است.

برندگان عکاسی سال 2018 استرالیا

این عکس‌ها با موضوعات مختلف گرفته شده‌اند و برنده بزرگ‌ترین رقابت عکاسی آماتور در نیم کره جنوبی هستند.

برنده اصلی مسابقه اکولوژیست بریزبن، جاسمین وینک، است.

1- مدرسه، عکاس: برد فرگوسن. این عکس در بخش مردم و پورتره مقام اول را به دست آورده است. این عکس در مدرسه‌ای متروکه و رها شده گرفته شده است. فرگوسن برای گرفتن این شات با یک طراح لباس و یک مدل همکاری کرد و این عکس به نوعی الهام گرفته از مادربزرگ او است.

2- صحنه‌هایی از شیاپو، چین، عکاس: نیل چانگ. این عکس برنده بخش سفر مسابقه است. عکس برنده چانگ در شیاپو، در ساحل شرقی چین گرفته شده است. اشتیاق برای عکاسی از این منطقه درآمد زیادی برای ساکنان آن فراهم آورده است.

3- صحنه‌هایی از شیاپو، چین، عکاس: نیل چانگ. چانگ گفت: الگوی جغرافیایی که از تورهای ماهیگیری و سنگ های خشک کردن جلبک دریایی به وجود می‌آید، من را به بازدید از شیاپو ترغیب کرد. بر خلاف شهر سازی خیلی از شهرها در کنار خط ساحلی، شیاپو توانسته جذابیت خود به عنوان یک روستای ساحلی را حفظ کند.

4- شن‌های نامیبیا، عکاس: دنیس ریکارد. این عکس در بخش هوایی مسابقه اول شده است. این عکس هوایی از منطقه‌ای در قسمت جنوبی نامیبیا گرفته شده است.

5- شب در موزه، احضار اسب، عکاس: دریک ژانگ. این عکس سال که در موزه سیدنی گرفته شده است دختر سه ساله ژانگ را نشان می‌دهد که با حالتی ترسیده به اسکلت اسب غول آسا نگاه می‌کند. قصه گویی همیشه هسته عکس‌های من است، این را ژانگ می‌گوید.

6- جادوی موسمی، عکاس: هارمن سینگ هیر. این عکس در بخش تازه کار برنده شده است. هیر در کنیا به دنیا آمد اما حالا استرالیا را خانه خود می‌نامند. هیر بعد از برداشتن دوربین قدیمی مادرش به عکاسی و حیات وحش علاقه زیادی پیدا کرد.

7- جادوی نیوزلند، عکاس: جینگشو ژو. این عکاس برنده بخش منظره این مسابقه شد. حسابدار اهل سیدنی عکس برنده‌اش را در سفری به نیوزلند گرفت، جایی که به نظرش بهشتی برای عکاسی آمد.

8- جادوی نیوزلند، عکاس: جینگشو ژو. برنامه ریزی و تحقیق کلید موفقیت عکس‌های منظره ژو است. او گفت که چهار مسیر برای دریافت بهترین نور برنامه ریزی کرده است. ژو گفت: مکان‌هایی که بیشتر از همه دوست دارم کوه کوک و ساحل غربی است. در این دو جا، بدون در نظر گرفتن و ضعیت هوا و جزر و مد، می‌توانید مطمئن باشید که می‌توانید عکسی جالب بگیرید.

9- شکل‌های ملبورن، عکاس: کامرون میچم. عکس میچم در بخش سیاه و سفید مقام اول را کسب کرده است. این عکاس 37 ساله برای سری عکس‌هایش بر روی فرم و خطوط تمرکز کرده است. او می‌گوید: سعی کردم از خطوطی عکاسی کنم که چشم بیننده را به سمت چیزهای جالب، تناژهای تاریک و روشن، الگوها و بافت‌های دیگری از ساختمان‌ها می‌کشانند.

10- بر ساحل، عکاس: جاسمین وینک. این عکس در بخش حیات وحش، حیوانات و به طور کلی برنده اول مسابقه سال شده است. وینک که در بریزبن زندگی می‌کند، اکولوژیستی است که حیات وحش را بسیار دوست دارد، به خصوص خزندگان و دوزیستان. وینک می‌گوید: از مراقبت دلسوزانه والد تا جنگ بر سر آواز، اگر به غورباقه‌ها فرصت دهید به شما ثابت می‌کنند که موجوداتی واقعا جالب هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان