ماهان شبکه ایرانیان

کفش ایرانی، رتبه دوازدهم تولید کفش در دنیا

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علی لشکری ، با بیان اینکه شرایط سختی برای تداوم فعالیت تولیدکنندگان در سال جاری وجود دارد، اظهار کرد: تولیدکنندگان انتظار همکاری بیش‌تری از دولت و مسئولان در جهت رفع موانع تولید و حفظ اشتغال موجود دارند.

این عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران ضمن ابراز امیدواری به این‌که مردم برای خرید عید در مسیر حمایت از کالا و نیروی کار ایرانی محصولات داخلی مصرف کنند، اظهار کرد: با توجه به این‌که امسال سال خوبی برای تولیدکنندگان کفش نبوده و بازار شهریورماه و زمستان، آن‌ها را دلشاد نکرده، امیدشان به بازار شب عید است.

لشکری با بیان این‌که تولیدکنندگان کل سال را تلاش می‌کنند تا آخر سال نتیجه بگیرند، گفت: امیدواریم بازار شب عید که از دهه فجر آغاز می‌شود و تا اواسط فروردین ماه ادامه دارد، بتواند سهم قابل توجهی برای فروش کفش ایرانی داشته باشد.

به گفته وی، بالغ بر 50 هزار شبکه توزیع کیف، کفش و چرم در سراسر کشور آماده ارائه محصولات به مصرف‌کنندگان ایرانی هستند.

عضو هیأت مدیره جامعه صنعت کفش ایران با بیان این‌که تأمین بیش از 85 درصد نیاز کشور به کفش در داخل نشان دهنده کیفیت محصول ایرانی است، گفت: تولیدکنندگان تلاش می‌کنند با استفاده از ماشین‌آلات و تکنولوژی جدید و نیروی کار با تجربه محصولات باکیفیت به مصرف‌کنندگان عرضه کنند.

در این میان به گفته وی برخی کفش‌های بدون شناسنامه نیز وجود دارد که در واحدهایی تولید می‌شود که ملزومات تولید باکیفیت را رعایت نمی‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان