رئیس کل دادگستری استان کرمان خبرداد

کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی خیرین کرمانی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد / اهدای یک کارخانه از سوی خیرین به انجمن حمایت زندانیان شهردستان بردسیر

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی سال جاری در مجموع بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در امورات مرتبط با زندانیان و خانواده آن‌ها، توسط خیرین کمک شده است.

کمک 150 میلیارد ریالی خیرین کرمانی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد / اهداء یک کارخانه از سوی خیرین به انجمن حمایت زندانیان شهردستان بردسیربه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در مراسم افتتاح مجتمع تجاری- اداری انجمن حمایت زندانیان شهربابک با اشاره به اقدامات خیرخواهانه و انسان دوستانه مردم نیکوکار استان کرمان در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و خانواده‌های زندانیان بی بضاعت گفت: طی سال جاری در مجموع بالغ بر 15 میلیارد تومان در امورات مرتبط با زندانیان و خانواده آن‌ها توسط خیرین، کمک شده است.

وی اظهار داشت: از این مبلغ 7 میلیارد تومان به ستاد دیه استان کرمان برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد کمک شده است.

رئیس کل دادگستری کرمان افزود: با تلاش هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان شهرستان شهربابک این مجتمع با مساحت 2400 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال احداث شده است.

یدالله موحد اظهار داشت: درآمد حاصل از این مجموعه، صرف امورات خانواده‌های زندانیان بی بضاعت تحت پوشش انجمن حمایت می‌شود.
 
وی ادمه داد: در موردی دیگر مجموعه‌ای از خیرین کرمانی در شهرستان بردسیر طی یک اقدام خداپسندانه کارخانه‌ای به انجمن حمایت زندانیان اهدا نمودند که در حال حاضر ارزش تقریبی آن بالغ بر 7 میلیارد تومان است.

رئیس کل دادگستری کرمان گفت: انجمن حمایت زندانیان کرمان در سال جاری بالغ بر 2 میلیارد تومان به خانواده‌های زندانیان نیازمند کمک کرده است.

موحد گفت: در شهر کرمان بانوی روشن دلی در یک اقدام خداپسندیده کل ارثیه خود را به صورت گمنام برای کمک به خانواده زندانیان بی بضاعت اهدا نموده است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعاملان و اعضای هیات مدیره‌های انجمن‌های حمایت زندانیان شهرستان استان کرمان گفت: آن‌ها به صورت شبانه‌روزی و خالصانه برای کمک به خانواده بی بضاعت زندانیان تلاش می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان