با حضور استاد میرجلال‌الدین کزازی؛

نخستین کارگاه دانش‌آموزی شاهنامه‌خوانی درکرمانشاه آغاز به کار کرد

کرمانشاه- نخستین کارگاه دانش‌آموزی شاهنامه‌خوانی با حضور استاد میرجلال‌الدین کزازی در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

نخستین کارگاه دانش‌آموزی شاهنامه‌خوانی درکرمانشاه آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین کارگاه دانش‌آموزی شاهنامه‌خوانی امروز شنبه با حضور استاد میرجلال‌الدین کزازی، چهره ماندگار زبان و ادبیات پارسی کشور، دکتر داوود فتحعلی بیگی استاد هنرهای نمایشی و جمعی از مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل دبستان «سما» کرمانشاه آغاز به کار کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: این کارگاه یک کارگاه «مشاهیر و مفاخر ادبی» با محوریت فردوسی است که با شرکت 180 نفر از دانش آموزان پایه سوم و چهارم دبستان سما برگزار می‌شود.

پیمان جسری در خصوص زمان برپایی این  کارگاه گفت: کارگاه مذکور هر روز و در تمام طول هفته - که دانش آموزان در مدرسه حضور دارند- برگزار می شود.

وی آشنایی با شاهنامه و اجرای داستان های شاهنامه به صورت نمایش و ...را از برنامه های اصلی این کارگاه برشمرد.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه موسسه شکوه انقلاب مجری و حامی برگزاری این کارگاه است، افزود: مربی و طراح اصلی این کارگاه خانم صبا عباسی از آموزگاران دبستان سما است.

وی، آشنایی دانش آموزان با مشاهیر و مفاخر ادبی و فرهنگی و شناسایی فرهنگ و هنر غنی ایران زمین را از اهداف برپایی این کارگاه عنوان کرد و گفت: این کارگاه از امروز آغاز شده و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

لازم به ذکر است، در مراسم افتتاحیه کارگاه مذکور دانش آموزان به صورت گروهی دیباچه شاهنامه را برای استاد کزازی و همراهان اجرا کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر