آزمایشگاه عشق بنیتا/ قسمت دوم: تفاوت‌های زن و مرد

ﻣﺮد و زن ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ از اﻧﺘﻈﺎر ﺑﺎ ﻫﻢ ﻓﺮق دارﻧﺪ. در اداﻣﻪ‌ی ﻗﺴﻤﺖ ﮐﻪ ﻗﺒﻞ «راﺑﻄﻪ‌ی ﺑﯿﻦ دوﺳﺖ ﻋﺎدی و ﯾﺎ ﻋﺸﻖ» را ﺑﺮرﺳﯽ ﮐﺮدﯾﻢ، اﯾﻦﺑﺎر آزﻣﺎﯾﺸﮕﺎه ﻋﺸﻖ ﺑﻨﯿﺘﺎ ﺗﻔﺎوت‌ﻫﺎی ﺑﯿﻦ ﻣﺮد و زن در رابطه را بررسی کرده است. با بنیتا همراه باشید تا از نتایج این نظرسنجی باخبر شوید.

ﻣﺮد و زن ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ از اﻧﺘﻈﺎر ﺑﺎ ﻫﻢ ﻓﺮق دارﻧﺪ. در اداﻣﻪ‌ی ﻗﺴﻤﺖ ﮐﻪ ﻗﺒﻞ «راﺑﻄﻪ‌ی ﺑﯿﻦ دوﺳﺖ ﻋﺎدی و ﯾﺎ ﻋﺸﻖ» را ﺑﺮرﺳﯽ ﮐﺮدﯾﻢ، اﯾﻦﺑﺎر آزﻣﺎﯾﺸﮕﺎه ﻋﺸﻖ ﺑﻨﯿﺘﺎ ﺗﻔﺎوت‌ﻫﺎی ﺑﯿﻦ ﻣﺮد و زن در رابطه را بررسی کرده است. با بنیتا همراه باشید تا از نتایج این نظرسنجی باخبر شوید. 

   آزمایشگاه عشق بنیتا

ﻣﺎ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﯿﻢ، اﻣﺎ ﭼﺮا این‌قدر ﺑﺎ ﻫﻢ ﻓﺮق دارﯾﻢ؟ ﺷﺨﺺ ﻣﻮرد ﻋﻼﻗﻪ ی ﻣﻦ از ﭼﻪ ﻧﻮع ﻣﺨﺎﻃﺒﯽ ﺧﻮﺷﺶ ﻣﯿﺎد؟

آﯾﺎ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎل ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮع ﻓﮑﺮ ﻧﮑﺮدﯾﺪ؟ با آزﻣﺎﯾﺸﮕﺎه ﻋﺸﻖ ﺑﻨﯿﺘﺎ همراه باشید تا پاسخ این سوالات را پیدا کنید. 

جذب جنس مخالف

آزمایشگاه عشق بنیتا

ﻣﺮد و زن در واﻗﻊ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻣﺘﻔﺎوت ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﻣﺮدﻫﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻪ «دﺧﺘﺮی ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎر ﺧﻮﺷﺮو» ﻫﺴﺖ و زﯾﺎد ﻣﯽﺧﻨﺪه ﺟﺬب ﻣﯽﺷﻦ و دﺧﺘﺮﻫﺎ ﺑﻪ «ﻣﺮدی ﮐﻪ زﯾﺎد ﻣﺮاﻗﺐ اون‌ﻫﺎ ﺑﺎﺷﻪ» ﭘﺲ ﺧﺎﻧﻢ‌ﻫﺎ! ﺑﻪ ﯾﺎد داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ اﮔﻪ ﺑﺎ ﻣﺮد ﻣﻮرد ﻋﻼﻗﺘﻮن ﭼﺸﻢ در ﭼﺸﻢ ﺷﺪﯾﺪ ﺣﺘﻤﺎ ﮐﻤﯽ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻧﯿﺪ. آﻗﺎﯾﺎن! از اﻣﺮوز ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻧﺎﻣﺤﺴﻮس ﺑﻪ دﺧﺘﺮ ﻣﻮرد ﻋﻼﻗﺘﻮن ﮐﻤﮏ ﮐﻨﯿﺪ و ﻣﺮاﻗﺐ او ﺑﺎﺷﯿﺪ. ﻣﺜﻼ در ﺟﺎﺑﻪ ﺟﺎ ﮐﺮدن وﺳﺎﯾﻞ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺑﻪ او ﮐﻤﮏ ﮐﻨﯿﺪ ﯾﺎ ﺑﻌﺪ از ﮐﺎر ﯾﺎ ﮐﻼس او را ﺗﺎ در ﺧﺎﻧﻪ ﻫﻤﺮاﻫﯽ ﮐﻨﯿﺪ.

حالا شاید بد نباشه ﺑﺪوﻧﯿﻢ ﻣﺮد و زن ﭼﻪ ﻧﻮع ﻣﺨﺎﻃﺒﯽ رو دوﺳﺖ ﻧﺪارﻧﺪ؟

جنس مخالفازمایشگاه عشق بنیتا

ﻣﺮدﻫﺎ و زن‌ﻫﺎ ﻫﺮ دو ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ از ﮐﺴﯽ ﮐﻪ «ﺧﻮدﺧﻮاه» ﺑﺎﺷﻪ و  ﮐﺴﯽ ﮐﻪ «ﺣﺮف دﯾﮕﺮان را ﮔﻮش ﻧﻤﯽ‌ده» ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺪﺷﺎن ﻣﯽ‌آﯾﺪ. ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ اﻃﺮاﻓﯿﺎن و ﻧﻈﺮ آن‌ﻫﺎ اﻫﻤﯿﺖ ﻧﺪه ﻣﻮرد ﭘﺴﻨﺪ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﻧﯿﺴﺖ.

ﺧﺐ، وﻗﺘﯽ ﻣﺮد و زن در راﺑﻄﻪ ﻣﺸﮑﻠﯽ دارﻧﺪ، ﭼﻄﻮر ﺑﺎ ﻣﺸﮑﻞ ﺑﺮﺧﻮرد ﻣﯽ‌ﮐﻨﻨﺪ؟

 

خودم به تنهایی از پس مسائل برمیام

رابطه

تنهایی خیلی گیج می شم، بیشتر با دوستان مشورت می کنم

رابطه 

این نظرسنجی نشان داد که 50 درصد از آقایان و 41 درصد از خانم‌ها سعی می‌کنند که تنهایی مشکل خودشون رو حل کنند و در مقابل 35 درصد از خانم‌ها و 29 درصد از آقایان مشکل را با دوستان خود در میان گذاشته و از آن‌ها مشورت می‌گیرند.

یکی از سوالاتی که در یک رابطه، معمولا برای آقایان به وجود می‌آید این است که: دوﺳﺖ دﺧﺘﺮ/ ﻧﺎﻣﺰد ﻣﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ دﯾﺮ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻗﺮار ﻣﯿﺎد! او ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﮔﻪ ﮐﻪ آﻣﺎده ﺷﺪن ﺑﺮای رﻓﺘﻦ ﺳﺮ ﻗﺮار ﺧﯿﻠﯽ ﻃﻮل ﻣﯽ ﮐﺸﻪ. ﺧﺐ ﻣﮕﻪ ﯾﻪ آﻣﺎده ﺷﺪن ﭼﻘﺪر ﻃﻮل ﻣﯽ ﮐﺸﻪ؟

قرار عاشقانه

قرار عاشقانه

80 درصد از آقایان، بین 10 تا 30 دقیقه برای آماده شدن وقت می‌ذارن و در مقابل خانم‌ ها 73 درصد، نزدیک به دوبرابر آقایان، یعنی 30 دقیقه تا یک ساعت وقت صرف آماده شدن می‌کنند. یه نکته‌ی جالب این است که در بین آقایان 2 درصد اعلام کردند که حدود 2 ساعت وقت برای آماده شدن قبل از قرار صرف می‌کنند. آخه چرا..؟ آن‌هایی که این گزینه رو انتخاب کردید لطفا به ما بفرمایید که واقعا چرا؟! 

سوالات بعدی درباره‌ی یک موضوع جنجال برانگیز بود. در اﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ دو ﺗﺎ ﺳﻮال ﺟﺎﻟﺐ ﭘﺮﺳﯿﺪﯾﻢ ﮐﻪ ﺟﻮاب‌ﻫﺎی ﺟﺎﻟﺒﯽ درﯾﺎﻓﺖ ﮐﺮدﯾﻢ.

عشق ممنوع

عشق ممنوع

ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ «ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎل ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺨﺼﯽ ﻣﺘﺄﻫﻞ ﺷﺪم» و «ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﭘﯿﺶ اوﻣﺪه ﮐﻪ در ﺣﯿﻦ راﺑﻄﻪ ﺑﻪ ﮐﺲ دﯾﮕﺮی ﻋﻼﻗﻤﻨﺪ ﺑﺸﻢ» ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻠﻪ دادن اﮐﺜﺮا آﻗﺎﯾﻮن ﺑﻮدﻧﺪ. آﻗﺎﯾﺎن ﺣﻮاﺳﺘﻮن ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ اﯾﻨﻄﻮری ﭘﯿﺶ ﺑﺮﯾﺪ، ﺑﻪ دردﺳﺮ ﻣﯽ‌اﻓﺘﯿﺪ...

و اما این سوال هم جالب است ﮐﻪ ﻣﺎ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﭼﻨﺪ ﺑﺎر وارد راﺑﻄﻪ ﻣﯽ‌ﺷﯿﻢ؟ 

عشق

 

عشق

 

و در آﺧﺮ آﯾﺎ راﺑﻄﻪ ﺑﻪ ازدواج ﺧﺘﻢ ﻣ ﯽﺷﻮد؟ ﻣﺎ ﭼﺮا ازدواج ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ؟ ﺟﻮاب‌ﻫﺎی ﺧﺎﻧﻢ ﻫﺎ و آﻗﺎﯾﺎن ﻣﺘﻔﺎوت ﺑﻮد.

 

دلیل ازدواجدلیل ازدواج
دلیل ازدواج مردان

پاسخ‌ها در بین خانم‌ها و آقایان متفاوت بود. 52 درصد از خانم‌ها در رتبه اول امنیت، دوم تنهایی و سوم نظر اطرافیان را انتخاب کردند. 46 درصد مردها تنهایی، دوم امنیت و سوم مقابله با پیری را انتخاب کردند. خانم‌ها به این علت که به امنیت از لحاظ مالی، موقعیتی و احساسی احتیاج دارند، تصمیم به ازدواج می‌گیرند. در مقابل آقایان بیشتر برای تنها نبودن و پر کردن خلأ احساسی خود ازدواج می‌کنند. حدود 15 درصد از آقایان به علت «مقابله با پیری» ازدواج می‌کنند که به نظر میاد به علت حس نیاز به تشکیل خانواده هست.

در ﺣﯿﻦ راﺑﻄﻪ، ﺣﺘﻤﺎ ﻣﻮاﻗﻌﯽ ﭘﯿﺶ ﻣﯿﺎد ﮐﻪ ﺣﺴﺎدت رو اﺣﺴﺎس ﮐﻨﯿﺪ. ﺣﺴﺎدت ﺣﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﻤﺎم آﻗﺎﯾﺎن و ﺧﺎﻧﻢ‌ﻫﺎ وﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ دﭼﺎرش ﻣﯽﺷﻨﺪ. در اﯾﻦ ﻣﯿﺎن ﭘﻨﺞ ﺗﺎ از ﻣﻮاﻗﻌﯽ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺮد و زن اﺣﺴﺎس ﺣﺴﺎدت ﮐﺮدﻧﺪ را اﻧﺘﺨﺎب ﮐﺮدﯾﻢ.

حسادت در رابطهحسادت در رابطه

مرد و زن هر دو حدود 31 درصد، «زمانی که مخاطب در کنار جنس مخالف است.» را در رتبه اول و 37 درصد «مواقعی که دوست مخاطب بیشتر من از او با اطلاع است.» را در رتبه دوم به عنوان بیشترین مواقعی که احساس حسادت می‌کنند انتخاب کردند. ما در هنگام عاشقی، به اندازه‌ی عشقی که داریم از مخاطب انتظار داریم که فقط به ما اهمیت بده. ای کسانی که الان در حال عشق و عاشقی هستید! فقط به کسی که در کنارش هستید بیشتر اهمیت بدید.

آزﻣﺎﯾﺸﮕﺎه ﻋﺸﻖ ﺑﻨﯿﺘﺎ در ﻗﺴﻤﺖ ﺑﻌﺪی، ﻣﻮرد «ﺟﺪاﯾﯽ» ﺑﺮرﺳﯽ اﻧﺠﺎم داده ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺘﺎﯾﺞ آن ﺑﻪ ﺑﻨﯿﺘﺎ ﻣﯽ‌آﯾﺪ.

اگر دوست داشته باشید می‌توانید «آزمایشگاه عشق بنیتا/ قسمت اول: رابطه دوستانه یا عاشقانه؟» را نیز بخوانید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان