جزئیات عملیات کارآگاهان پلیس برای پیدا کردن باران

خبرگزاری فارس: صبح امروز «باران» کودک 3 ساله‌ای که 6 بهمن‌ماه توسط زنی در حوالی میدان خراسان ربوده شده بود با تلاش کارآگاهان پلیس پایتخت به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی پایتخت به بیان جزئیات عملیات شناسایی و دستگیری فرد رباینده پرداخت و اظهارداشت: در حدود 13 روز قبل خانومی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس گرفت و خبر ربایش کودک 3 ساله‌اش را در حوالی میدان خراسان به پلیس اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: این مادر در اظهاراتش به مأموران پلیس اعلام کرد که خانومی تحت عنوان کمک مالی به درب خانه‌شان مراجعه کرده و سپس به بهانه خرید وی را به همراه کودک 3 ساله‌اش به حوالی میدان خراسان برده و در یک مانتو فروشی، کودک را ربوده است.

سردار لطفی با بیان این مطلب که خانواده باران جزء اتباع افغانستان بودند تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع پلیس به طور ویژه وارد عمل شد و بررسی موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی گفت: سرانجام پس از ساعت‌ها کار اطلاعاتی، محل سکونت فرد رباینده در سعادت آباد تهران شناسایی و کارآگاهان وارد عمل شدند و آدم‌ربا را دستگیر و کودک را صبح امروز تحویل خانواده دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان