فشن شوی حیوانات خانگی در نیویورک

هفته مد نیویورک یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت مد است که هر سال در ماه فوریه برگزار می شود و طراحان زیادی در این نمایش شرکت می کنند تا هنرها و خلاقیت های خود را به نمایش بگذارند

فشن شوی حیوانات خانگی در نیویورک

هفته مد نیویورک یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت مد است که هر سال در ماه فوریه برگزار می شود و طراحان زیادی در این نمایش شرکت می کنند تا هنرها و خلاقیت های خود را به نمایش بگذارند.  این رخداد در کنار هفته مد لندن، هفته مد پاریس و هفته مد میلان به عنوان یکی از چهار رویداد مهم دنیا محسوب می شود و نخستین بار در سال 1943 در میانه جنگ جهانی دوم برپا شده است.

شاید تا به حال نمی دانستید اما هر سال در ماه فوریه یک فشن شوی متفاوت نیز به این رویداد اضافه شده است به نام فشن شوی حیوانات خانگی نیویورک که بزرگ ترین نمایش مد حیوانات خانگی و حیوانات نجات یافته در آمریکا می باشد. در فشن شوی حیوانات خانگی نیویورک حیواناتی که از سر تا پا لباس های زیبایی تن کرده اند به نمایش گذاشته می شوند. این نمایش جالب امسال در هتل پنسیلوانیا در منهاتن نیویورک به اجرا درآمده است. نمایش کت واک حیوانات همراه با صاحبانشان در حالی که لباس های مشابه هم تن کرده اند برگزار شده است.

در سال 2019 شانزدهمین نمایش مد حیوانات خانگی نیویورک در تاریخ هفتم فوریه با موفقیت برگزار شده است

هدف از اجرای این نمایش جمع آوری کمک های مالی برای موسسه خیریه حیوانات NYC در نیویورک است که بیش از 150 گروه نجات و پناهگاه هایی برای نجات جان حیوانات بی پناه است.

جوایز زیادی به شرکت کنندگان این نمایش جالب سالانه اهدا می شود و بزرگ ترین آن ها به جالب ترین لباس تعلق می گیرد.

در ادامه تصاویر زیبایی از این حیوانات خانگی با لباس های زیبایی که پوشیده اند و همراه با صاحبان شان خودنمایی می کنند را با هم ببینیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان