ماهان شبکه ایرانیان

وریا غفوری:

هواداران ما را شرمنده کردند/ تساوی برای الاهلی راضی کننده بود

مدافع استقلال با بیان اینکه هواداران در چنین شرایط آب و هوایی آمدند و ما را حمایت کردند گفت: شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

هواداران ما را شرمنده کردند/ تساوی برای الاهلی راضی کننده بود

به گزارش خبرنگار مهر، وریا غفوری پس از تساوی یک بر یک استقلال برابر الاهلی امارات گفت: بازی منطقی را ارائه دادیم و می توانستیم حتی به برد هم دست پیدا کنیم. الاهلی بازی کاملا تدافعی داشت و از تنها موقعیت خود استفاده کرد و به ما گل زد.

وی تاکید کرد: در نیمه دوم  فشار زیادی روی دروازه الاهلی آوردیم و توانستیم گل تساوی را زده و حتی در دقایق پایانی نیز می توانستیم گل پیروزی بخش را بزنیم که شانس با ما یار نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که هدف گذاری تیم شما برای لیگ قهرمانان چیست، گفت: ابتدا صعود به دور بعد و سپس حضور در بین چهار تیم پایانی است و مطمئنا تلاش خواهیم کرد تا به این مهم دست پیدا کنیم.

غفوری با ابراز رضایت از مسئولین باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه امروز بخش دیگری از مطالبات ما پرداخت شد و قرار است تا پایان فصل که دو هفته از آن مانده مابقی مطالبات ما پرداخت شود.

وی در پاسبخ به این پرسش که آیا شما با باشگاه تسویه کامل کرده‌اید، گفت: با بازیکنانی که جوان‌تر بودند و رقم قراردادشان پایین‌تر بود، تسویه حساب کردند اما بخشی از مطالبات ما در پایان فصل پرداخت خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه هوادارانی که در این شرایط جوی به ورزشگاه آمدند و تا پایان بازی ما را حمایت کردند ممنونم اما شرمنده آنها هستیم که نتوانستیم الاهلی را با شکست بدرقه کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان