زوال عقل رئیس جمهور آمریکا؛ ترامپ توانایی هدایت کشورش را ندارد

یک روانشناس آمریکایی در چندین مصاحبه‌ی رسانه‌ای درخواست داشته تا سلامت روان رئیس جمهور این کشور مورد ارزیابی روانپزشکان قرار بگیرد و نسبت به قابلیت دونالد ترامپ برای هدایت آمریکا ابراز تردید کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، نتایج تحقیقات یک روانشناس حاکی از آن است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به طور فزاینده‌ای از واقعیت‌ها دوری جسته، دروغ هایش افزایش یافته و با وابسته شدن به اقدامات افراطی سعی در منحرف کردن خود و سایرین از فشار‌هایی که با آن رو به رو هستند، دارد.
 
روانشناسان سلامت روان ترامپ را رو به زوال می‌دانند
 

این روانشناس در چندین مصاحبه‌ی رسانه‌ای درخواست داشته تا سلامت روان ترامپ مورد ارزیابی روانپزشکان قرار بگیرد و نسبت به قابلیت ترامپ برای هدایت آمریکا ابراز تردید کرده است.
 
روانشناسان سلامت روان ترامپ را رو به زوال می‌دانند

وی می‎گوید: علاوه بر رو به زوال رفتن سلامت روان رئیس جمهور آمریکا، باید این نکته را مد نظر داشت که مردم هنجار‌های بدخیم ترامپ را به عنوان رفتار‌های عادی پذیرفته‎اند.

این روانشناس می‎افزاید که بی ثباتی ذهنی ترامپ در زمینه ژئوپولیتیک خطرآفرین قلمداد می‌شود، چرا که در جبهه سیاست خارجی، ترامپ تنش بیشتری به کشور‌های ایران، روسیه و ونزوئلا وارد می‌کند.
 
روانشناسان سلامت روان ترامپ را رو به زوال می‌دانند


رئیس جمهور آمریکا از کودتا در ونزوئلا حمایت کرده، از معاهده سلاح هسته‌ای با روسیه خارج شده و نشان داده که موضعی خصمانه نسبت به ایران دارد. علاوه بر این، با توجه به اظهارات این روانشناس، انکار تغییرات اقلیمی ترامپ و تصمیم به فرستادن نیرو‌های نظامی به مرز مکزیک نیز اثبات بی ثباتی روانی رئیس جمهور آمریکا است.



انتهای خبر/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان