گلکسی اس ۱۰ را در قاب‌های محافظ خود ببینید [تماشا کنید]

طی روزهای اخیر اطلاعات زیادی در مورد گلکسی اس ۱۰ در سطح اینترنت منتشر شده‌اند که یکی از جدیدترین آن‌ها مربوط به انتشار ویدیویی از کیس‌های محافظ پرچم‌دار بعدی سامسونگ می‌شود.

گلکسی اس 10 را در قاب‌های محافظ خود ببینید [تماشا کنید]

طی روزهای اخیر اطلاعات زیادی در مورد گلکسی اس 10 در سطح اینترنت منتشر شده‌اند که یکی از جدیدترین آن‌ها مربوط به انتشار ویدیویی از کیس‌های محافظ پرچم‌دار بعدی سامسونگ می‌شود.

مانند گذشته، سامسونگ برای گلکسی اس 10 هم تعدادی کیس مجهز به LED عرضه خواهد کرد. با نگاه‌ کردن این ویدیو می‌توان فهمید که کیس‌های محافظ ذکر شده شباهت زیادی به مدل‌های قبلی خود دارند و بنابراین با استفاده از آن‌ها هم می‌توان اطلاعات مختلفی از گوشی را از طریق پنل جلویی دید.

دیگر نکته جالب در مورد این قاب‌های محافظ به پشتیبانی آن‌ها از قابلیت Wireless PowerShare برمی‌گردد که به اس 10 اجازه می‌دهد شارژ خود را به صورت وایرلس با دستگاه‌های دیگری که نزدیک آن هستند به اشتراک بگذارد.

جدا از موارد بالا، در این ویدیو تنها رنگ تیره این قاب محافظ به چشم می‌خورد با توجه به اطلاعاتی که پیش از این در فضای مجازی منتشر شده بود، به احتمال زیاد باید منتظر عرضه رنگ‌های سبز، آبی، سفید، زرد، سرمه‌ای و صورتی هم باشیم. هنوز مشخص نیست که آیا تعدادی از رنگ‌های به صورت انحصاری متعلق به گلکسی S10e خواهند بود یا روی تمام مدل‌های پرچم‌دار بعدی سامسونگ از آن‌ها می‌توان استفاده کرد.

جدا از این نوع قاب‌ها، سامسونگ کیس‌های محافظی از جنس چرم را در رنگ‌های تیره، سبز، خاکستری، قرمز، سفید و زرد برای گلکسی اس 10 عرضه خواهد کرد. در ضمن اخیرا رندرهای مطبوعاتی جدیدی از این کیس‌ها منتشر شده‌اند که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان