جدیدترین قیمت خودرو در بازار تهران + جدول

بازار امروز خرید و فروش خودرو با شوک قابل توجه قیمت‌ها روبه‌رو است به نحوی که قیمت انواع خودروهای داخلی از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان گران شده است

جدیدترین قیمت خودرو در بازار تهران + جدول

بازار امروز خرید و فروش خودرو با شوک قابل توجه قیمت‌ها روبه‌رو است به نحوی که قیمت انواع خودروهای داخلی از 5 تا 15 میلیون تومان گران شده است.
با وجود نزدیک شدن به پایان یازدهمین ماه سال، برخلاف سال های گذشته بازار خودرو همچنان بی رمق و قیمت‌ها بسیار نجومی است.
افزایش قیمت خودرو بسیار عجیب در بازار و نبود شرایط فروش مناسب، ممنوع شدن واردات خودرو از تیرماه تاکنون، افزایش قیمت رسمی خودرو های داخلی توسط خودروسازان، تعلل وزارت صمت در ترخیص خودرو های گمرک و در نهایت دشوار شدن شرایط واردات خودروها، افزایش قیمت تمام شده به دلیل پرداخت مابه التفاوت قیمت ارز و تعرفه مازاد 40 درصدی برای خودرو های لوکس از جمله دلایلی هستند که باعث شده اند تا بازار خودرو  شب عید بی رونق تر از هر سال باشد و دچار موج افزایش قیمت شود.
در بازار امروز قیمت خودرو پراید 111 به مرز 45 میلیون تومان و پژو 405 به مرز 70 میلیون رسیده است همچنین قیمت پژو 205 تیپ 5 نیز 80 میلیون تومان و قیمت دنا به مرز 100 میلیون رسیده است.
کارشناسان حال و هوای این روزهای بازار خودرو را مشابه اتفاقات بازار سکه و ارز در ابتدای مهرماه امسال میدانند و احتمال میدهند که این قیمت‌ها بزودی شکسته شده و به حالت قبل باز خواهد گشت.
در ادامه از شما دعوت می کنیم تا تغییرات 10 روزه قیمت خودرو های داخلی در بازار تهران و کرج را مشاهده کنید:قیمت خودرو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان